Gå til innhold

feit og sint


Gjest trallala

Anbefalte innlegg

Gjest trallala

Jeg hater å være så feit, derfor er jeg sint, skriker til folk og kaster ting i veggen. Har mange hull i døra etter at jeg slengte søpla,discman osv inn i den.

Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære trallala! Det kan se ut som om du trenger hjelp til å få kontroll over ditt sinne, angst, fortvilelse- din aggresjon. Du skriver bare at du er "feit"- jeg vet ikke hvordan dine tanker og følelser ellers er knyttet til mat, vekt, kropp og utseende. Selvfølelsen er som regel svært knyttet til vekt og utseende. Det kan se ut som om du får ut noe av ditt sinne, aggresjon ved å utaggere. Kan du snakke med noen om hvordan du har det? For mange oppleves det som en start på en forandring å våge, tørre, ha mot til å fortelle enten en person en har tillit til (foreldre, søsken, venn/venninne, lærer, rådgiver, sosiallærer) eller f.eks. oppsøke helseapparatet som helsesøster, lege osv. Du ønskes lykke til med å søke hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...