Gå til innhold

skammer meg

Anbefalte innlegg

Gjest colleen

huff...

føler meg som den taperen..ble sykemeldt i fire uker.. Klarer ikke mer..Gråter omtrent av alt. Kort sagt ble jeg utsatt for en voldtekt i høst og preges av det enda..eller tvert i mot. først nå jeg har begynt å reagere. Kanskje derfor følelsene er så sterke..

Har så dårlig samvittighet for at jeg ikke greier å gjøre alt det jeg skal.. Alt det som alle andre greier.. Gå på jobb og sånt. Fire uker er lenge det..Og må enten greie jobben eller få noe annnet å gjøre hos aetat. Er regler om at man bare kan være sykemeldt i fire uker..og rehabpenger har jeg ikke rettt på mer..

så dette er jammen ikke så lett for meg...må bli frisk på fire uker jeg..med engang.

har byttet nick hele tida , så nå må jeg finne på noe fast..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/175852-skammer-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...