Gjest girlie23 Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 jeg er ei jente på 23 som har hatt vondt i det ene brystet noen uker nå. akkurat nå verker det litt faktisk. Tidligere fant jeg en ørliten kul over den ene brystvorten, men den forsvant igjen. Nå er den tilbake... Det er ca to uker til jeg får mensen, men det virker som om det er relatert til det... Noen som vet?? Liker ikke å "fly ned dørene" hos legen.. 0 Siter
Gjest gå til legen! Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Kuler i brystene skal ALLLTID taes alvorlig da brystkreft er svært vanlig! Og blir mer og mer vanlig blandt unge jenter også. 0 Siter
Gjest girliegirl Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Kuler i brystene skal ALLLTID taes alvorlig da brystkreft er svært vanlig! Og blir mer og mer vanlig blandt unge jenter også. selvom den forsvant første gangen? 0 Siter
Gjest gå til legen! Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 selvom den forsvant første gangen? Ja, dersom du ikke er 100% sikker på hva det er så snakk med legen. Man går heller en gang for mye enn en for lite. 0 Siter
Gjest girlie23 Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Ja, dersom du ikke er 100% sikker på hva det er så snakk med legen. Man går heller en gang for mye enn en for lite. ja, du har vel rett... trengte vel bare at noen sa det til meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.