Gå til innhold

HAR JEG ANGST SYMPTOMER?


Gjest Saphire

Anbefalte innlegg

Gjest Saphire

Tilsynelatende er det ingenting "feil" med meg. Føler ikke at det er noe jeg ikke mestrer, men i det siste så har jeg opplevd at kroppen min lever et "eget liv". Jeg kan gjøre ulike hverdagsting, og mener selv jeg ikke tenker på noe spesielt. Og plutselig begynner hjertet og gallopere av gårde (som når du er i full beredskap overfor en fare, gruer deg ekstremt til eksamen), puster fortere og korterer, og blir litt mo i kroppen. Jeg fortsetter med det jeg gjør og etter en stund avtar det. Denne følelsen kommer flere ganger om dagen i sterkere og svakere grad. Det største problemet for meg nå er jo redelen for om dette utvikler seg, og at jeg er veldig sliten.

Fint å få svar om noen har vært borte i noe lignende og kan fortelle meg litt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei....Jeg begynte med noe av det samme som deg for 2 måneder siden. Det hele begynte med en klump i brystet....og som senere utartet seg i et panikkanfall....(fikk ikke puste og var sikker på at jeg skulle dø). Alt startet uten at jeg tenker noe spesielt.Har bare hatt 2 paikkanfall....men har hatt diverse symptomer omtrent hver dag fra det begynte. Tung pust som kommer å går, plutselig hjertebank, voldsomme muskel strammninger, følt at jeg har holdt på og svime av o.s.v. Etter hva du skriver så er det jo svært sannsynlig.Du får ta deg en tur til legen for en skikkelig sjekk! Lykke til:) Du er hvertfall ikke alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...