mammamor Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Min datter fikk kraftig svie nedentil en stund etter et sameie. En stund etterpå fikk hun en hard, kviselignene klump på en av kjønnsleppene. Den ble borte etter et pår dager. Nå lurer hun på om dette er tegn på en kjønnssykdom, men kvier seg for å gå til legen. 0 Siter
Gjest luremus Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Hei! Det er jo sikkert lurt å dra til lege for å skjekke. Men hun kan jo ha blitt litt sår bare, om svien er borte så er det vel ikke så mye å tenke på. Ved evt. sykdom ville den kanskje vedvart? Når det gjelder den 'kviselignende' tingen; Barberer hun seg nedentil? Enkelte ganger kan det oppstå en slik kvise om en av hårsekkene har blitt litt betent. Det er fort gjort etter barbering. Jeg personlig har faktisk vært hos lege 2 ganger for å skjære opp en slik. Da var den blitt så stor som en golfball. Men stort sett går de ned av seg selv. Kommer heldigvis skjeldent, da 0 Siter
Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Bade svie og kviselignende klump kan skyldes infeksjon. Mest sannsynlig er det uskyldige bakterier som forarsaker slike symptomer. Under samleie kan det hende at det blir sma, usynlige rifter, skader pa slimhinnene i og pa kjonnsorganene. Det er alltid endel bakterier tilstede der og disse kan komme inn i slimhinnene og forarsake likale infeksjoner. I de fleste tilfeller gar disse over av seg selv og det skulle ikke vaere nodvendig a soke lege. Hvis symptomene blir mer langvarige og plagsomme bor hun soke lege.(beklager det engelske tastaturet, jeg svarer fra utlandet) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.