Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har et merkelig spørsmål, men føler meg ganske merkelig selv for tiden også. For to uker siden fikk jeg ørebetennelse for første gang i mitt liv. (Jeg er 31 år, kvinne). Jeg fikk ikke feber, og tenkte at dette vil gå over av seg selv. Det gjorde det etter en drøy uke, men masse rart har skjedd i kjølvannet av dette. Den første uken med ørebetennelsen var jeg veldig øm og sår i hodebunnen, spesielt på den siden med det aktuelle øret. Dette fikk jeg av andre høre var helt normalt. Etter hvert spredde ømheten seg til halve ansiktet. En øm og prikkende følelse. Da jeg begynte å føle at jeg var mer eller mindre frisk igjen, skjedde det noe merkelig med fingre og tær! De ble overfølsomme mot varme. Varmt vann (varmere enn lunkent) brant som ild. Det var vanskelig å dusje. Etter noen dager forsvant dette, og i noen dager var jeg bare nummen i fingrene. I dag er situasjonen den at tær og fotblad virker såre, (vondt å stå på badegolvet med varmekabler), og fingertuppene virker som har mistet følsomheten. Det er som å være bedøvet. Jeg merker det spesielt når jeg f.eks drar fingrene gjennom håret, det er akkurat som det ikke er mine fingre. Akkurat nå, som jeg skriver på tastaturet, merker jeg veldig godt at det ikke er ”kontakt”… Synes dette er veldig merkelig, og er redd for å gå til lege i fare for å ikke bli trodd. Hva mener du, er dette bare etterdønninger etter ørebetennelsen? Takknemlig for svar!

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...