linda cecilie Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hei jeg er en jente på 19 1/2år. de to siste årene har jeg hatt hetetokter som man får i overgansalderen. jeg har tatt alle blodprøver og det som er hos min fastlege, de kan ikke finne noe.jeg har gått på p-piller i noen år også, og byttet merke, for de trodde det kunne ha noen betydning. men det har ikke hjelpt.jeg har snakket litt med kollegaen min om dette. hun har en datter som har en sånn sykdom: Hypothyreose - lavt eller høyt stoffskift. Hun kjenner igjen noen av symtomene på meg, som hennes datter har.. siden jeg heller ikke har funnet ut hvorfor jeg har hetetokter, blir jeg nysgjerrig på hv dette kan være...jeg er ofte trøtt, sliten, fryser ofte, trøtt og tiltaksløsaldri uthvilt selv om en sover mye, ukonsentrert, glemsk(noe..,)tørr hud.. og hetetokter.vet ikke helt jeg, men hadde vært fint med en liten tilbakemelding på hva dere kanskje tror.. På forhånd takk.Med vennlig hilsen Linda 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175920-stoffskifte/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.