danseren1365380827 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg har i noen uker hatt et lettere trykk i høyre del av magen. Av og til har jeg litt til moderate smerter litt ulike steder i dette området. Smertene ligner på luftsmerter og går fort over. Det virker som det er en slags svak, nesten umerkelig sviing / murring like under eller på undersiden av nederste høyre ribbein. Jeg er ellers frisk som bare det, fordøyelsen er normal og jeg har et sunt kosthold. Jeg er en aktiv danser, men det siste halve året har jeg vært endel i ro p.g.a. en kneskade samtidig som arbeidet har være noe mer stress-relatert. Nå er jeg imidlertid i full sving igjen med dansingen og lever atter et rolig og stressfritt liv. Hva kan det være jeg kjenner i magen ? Er det noe å bry seg om ? Takk for oppmerksomheten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175924-lettere-trykk-i-h%C3%B8yre-del-av-magen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.