Gå til innhold

bipolar lidelse og spiseforstyrrelser


Anne281365380638

Anbefalte innlegg

Anne281365380638

Jeg lurer på om jeg har bipolar lidelse, lett form, type 2. Altså lett hypomane perioder, og depresjoner i blant. Jeg har hatt spiseforstyrrelser , bulimi, i 13 år, til og fra. Noen som har erfaring med denne kombinasjonen? Noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest belle black

Jeg har bipolar lidelse, rapid cycling med psykotiske symptomer, og har også hatt bulimi i et par år. Var helt frisk fra bulimien da jeg var som verst med den bipolar lidelsen. Men nå som den endelig er stabilisert, har jeg fått litt bulimi igjen. Kanskje litt pga vektøkningen jeg fikk av medisinene og fordi jeg ble veldig påvirket av venninner...

Men det går stort sett greit. Jeg vil ikke bruke livet mitt på å være syk og bli sett på som en forstyrret jente med masse problemer mer. Så jeg skjerper meg.

Vet ikke helt om det var noe du lurte på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...