Gå til innhold

BIG trouble...


Gjest La Miserable

Anbefalte innlegg

Gjest La Miserable

Kjære dere,

Dere som kjenner til mine problemer med tvangstanker, kan dere PLEASE fortelle meg hva jeg skal gjøre hvis det nå viser seg at jeg må gå til psykolog, gå på sterke antidepressiver, bli kvitt hver eneste, jævlige tanke (unnskyld språket..) om at jeg er pedofil, morder, nekrofil osv (som jeg IKKE er, spør hvem dere vil om hvordan dette marerittet som tvangstanker er!!!) OG SAMTIDIG VÆRE GRAVID??????

Jeg har ikke tatt test enda, gir det et par dager, men hva da??? Kjæresten min blir lykkelig, foreldrene våre rasende (jeg er ikke 20 enda!!!), og jeg blir sikkert deppa... Jeg mener, en gal student uten penger som tror hun er pedofil (kan ikke understreke det nok: DET ER IKKE MINE TANKER!!! Men de kommer like fullt og tar rotta på meg hver gang...), det høres ikke ut som det kan komme så mye godt av det... Jeg VIL bli mamma, men det når jeg er frisk, er ferdig på skole og har penger...

Vær så snill, gi meg et råd! (Og please ikke la det være abort, må jeg gjøre det kan det hende jeg klikker fullstendig..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nils Havard Dahl, psykiater

Om dette er tilfelle (graviditet + tvangslidelse), bør du få kontakt med en psykiater. Sammen kan dere finne et opplegg for behandling som ivaretar både deg og sykdommen samt barnet.

Forutsetningen for å komme i gang, er at du tar kontakt med allmennlegen din så snart som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...