mariza1365380827 Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Skal til legen i morgen å få antibiotika for klamydia... Regner med jeg får en engangsdose (2 tabl)som jeg tar i morgen. Kan jeg da drikke alkohol i helgen eller har det noe innvirkning på behandlingen? Selv om det er en engangsdose så virker det vel i kroppen noen dager... Håper noen kan svare meg på dette! 0 Siter
Mor Pose Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Chlamydia som kjønnssykdom behandles normalt med Azitromax 500mg, 2 tabletter som en engangsdose. Halveringstiden er 2-4 dager. Det er ikke farlig å drikke alkohol i helgen, men jeg ville ikke anbefalt det (jeg er ikke lege heller :-). Skal du ha sex bør du bruke kondom for å unngå smitte, og hindre graviditet. p-pillene kan virke dårligere under en slik kur. Du kan lese mer om medisin på www.felleskataologen.no. Uansett bør du gjøre det legen din anbefaler deg. God helg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.