Gå til innhold

Jeg har gått ned 10 kilo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg regnet med at det var noe slikt - derfor smiletegnet:-)

Selv er jeg veldig glad i peanøtter, og har lest at de inneholder mye "sunt" fett av den typen som forebygger de såkalte "frie radikaler".

Og jeg er overbevist om at det er riktig. For jeg er nå 44, ser ut som 34, og har nesten intet fett på kroppen selv om jeg veier i overkant av 80 kilo og er 180 cm høy.

Bare passe med muskler og nesten ingen rynker:-)

Klart det også har hjulpet med litt trening, men jeg er overbevist om at jeg kan takke peanøttene for mye...he-he

"Og jeg er overbevist om at det er riktig. For jeg er nå 44, ser ut som 34, og har nesten intet fett på kroppen selv om jeg veier i overkant av 80 kilo og er 180 cm høy."

Jadajada, jeg vet dette høres helt korka ut :-)

Men er ikke du større. Jeg så for meg en gigant på nærmere to meter.

Uff, får ta meg en lur. Er møkka trøtt, etter å ha sitti å surra med Babette til langt på natt :-)

• Svar 150
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

28

• Babette

22

• Dorthe

18

• Ade|ina

12

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det tror jeg vi alle blir her fra tid til annen.

Ulike tegn kan ikke erstatte ansiktsuttrykk og kroppsspråk, så det kan vel kanskje være en av årsakene - i tillegg til at de fleste av oss av og til kan være noen j..lige kverulanter...he-he

Jeg kverulerer ikke så mye tror jeg men blir innmari forbannet innimellom.

Skrevet

"Og jeg er overbevist om at det er riktig. For jeg er nå 44, ser ut som 34, og har nesten intet fett på kroppen selv om jeg veier i overkant av 80 kilo og er 180 cm høy."

Uff, får ta meg en lur. Er møkka trøtt, etter å ha sitti å surra med Babette til langt på natt :-)

Jeg er bare en liten pusling på 180, selv om jeg iht BMI skalaen er "overvektig"....

Får trøste meg med at muskler veier mer enn fett, og at det er det som er årsaken:-)

Skrevet

Jeg kverulerer ikke så mye tror jeg men blir innmari forbannet innimellom.

Det er bare sunt så lenge man får det ut på en "fornuftig" måte....

Og da er vel DOL et bedre sted enn mye annet? :-)

Skrevet

Ja, skyld på Babette, du.

Men du: gidder du å hjelpe "trene mer gitt" på tråden Trene bak låra og rumpa på idrett og trening. Hun vil gjerne se det bildet du vet som du la ut i går kveld.

Og jeg har ikke klart å lære å lage linker.

Skrevet

Det er bare sunt så lenge man får det ut på en "fornuftig" måte....

Og da er vel DOL et bedre sted enn mye annet? :-)

Det blir dol eller minstemann og da er ikke valget stort :o)

Skrevet

Jeg er bare en liten pusling på 180, selv om jeg iht BMI skalaen er "overvektig"....

Får trøste meg med at muskler veier mer enn fett, og at det er det som er årsaken:-)

Veide du det samme f.eks. på Bogstadvannet, så er du nå alt annet enn overvektig...

Husker fortsatt fyren som kom slentrende i motorsykkeldress... Hehe - varig inntrykk, det er ikke verst, hva? ;-)

Gjest Chieng Mai
Skrevet

Gurimalla, så flink!!! Grattis!

Gjest Beautiful Day
Skrevet

Jeg også - og derfor klarer jeg ikke å la være å "slenge litt med leppa tilbake".

Håper det er i orden?

Personlig er jeg ganske tykkhudet her på DOL ...:-)

Alt i orden. Blir ganske tamt her om alle skal si takk og amen hele dagen. Skal man diskutere litt livlig, må man finne sidespor.

Gjest Beautiful Day
Skrevet

Hehe, er ikke de fleste det hver dag, da?

Hårsåre og nærtagende er nå en ting. Mange er også i overkant selvsentrerte og usikre.

F. eks. hvis du sier at du synes små pupper er pent, popper det opp en fornærmet sjel med D-cup: Enn jeg da? Er jeg stygg jeg da?

*flirer* Du har rett :)

hare1365380455
Skrevet

Så flott! Det virker også som om du går ned på rett måte. Fint:) For man skal kunne kose seg litt med sjokolade også, men ikke hver dag..

Skrevet

Ja, skyld på Babette, du.

Men du: gidder du å hjelpe "trene mer gitt" på tråden Trene bak låra og rumpa på idrett og trening. Hun vil gjerne se det bildet du vet som du la ut i går kveld.

Og jeg har ikke klart å lære å lage linker.

Beklager, men jeg har ikke vært tilstedeværende her. Og ikke fikk jeg sove heller, for når jeg hadde fått lagt meg på sofaen, så kom sønnen min hjem - litt tidligere enn han pleier. Og da var jeg sånn nesten på nippet til å sovne, og da er det bare å drite i å prøve igjen etterpå. Ikke at han bråker altså, det bare blir sånn.

Så var det å hente datteren min som hadde vært i byen med ei venninne, og hun ringte jo selvsagt AKKURAT når jeg kom inn av døra, etter å ha vært på butikken. Ut igjen osv.

Kikket forresten nå og, da hadde hun jo funnet bildet selv. (Trene bak låra og rompa)

Tenkte i mitt stille sinn - hva pokker er det Babette holder på med nå. Skal hun få meg til å få en hærskare av sinte kjerringer på nakken :-)

Skrevet

"Får trøste meg med at muskler veier mer enn fett, og at det er det som er årsaken:-)"

Ja :-)

Du, kan du ta langemann og presse inn mot håndflaten så langt du greier. Der fingeren stopper inne i håndflaten, måler du fra, og ut til tuppen av langemann.

Kan du gi meg målene?:-)

Skrevet

Flørte kan vi jo gjøre uansett.

Jeg kan betro deg at jeg har sans for mrxx, Prozak, Goliath og Mr. Papp. I tilfeldig rekkefølge. Men det er nok bare en av dem jeg kan beskyldes for å ha flørtet litt med.

Altså bare sånn tulleflørtet.

Selvsagt var ikke rekkefølgen tilfeldig.

Skrevet

Jeg tror jeg har tulleflørtet med de fleste mannebein her inne. Dog ikke Kritiker'n og

scolar og alle hans kallenavn.

Ikke med meg.

Skrevet

Ikke med meg.

En annen dag ;o)

Det er for tidlig om morran...

Skrevet

"Får trøste meg med at muskler veier mer enn fett, og at det er det som er årsaken:-)"

Ja :-)

Du, kan du ta langemann og presse inn mot håndflaten så langt du greier. Der fingeren stopper inne i håndflaten, måler du fra, og ut til tuppen av langemann.

Kan du gi meg målene?:-)

Er ikke sikker på om jeg forstod hvordan jeg skulle gjøre det?

Men når jeg presser langemann inn mot håndflaten (i samme hånd) og ser hvor tuppen av langemann ender - og så retter ut langemann og måler fra det punktet i håndflaten til tuppen av langemann, så blir det 17 cm.

Om jeg har gjort det riktig da, det aner jeg ikke:-)

Skrevet

Veide du det samme f.eks. på Bogstadvannet, så er du nå alt annet enn overvektig...

Husker fortsatt fyren som kom slentrende i motorsykkeldress... Hehe - varig inntrykk, det er ikke verst, hva? ;-)

Har nok ikke forandret meg så mye nei, og vekten har holdt seg stabil:-)

Jeg er faktisk veldig heldig som synes det er morsomt å trene. For meg er det psykisk avslapping fra en heller hektisk jobb. Og det gir meg mye overskudd.

Jeg var borte fra treningen i et par måneder i fjor, og merket meget godt at overskudddet ble redusert.

Hyggelig å høre at du husker meg! Men det er også gjensidig. Fra Bogstad og Trosterudvillaen så er det noen få jeg husker bedre enn andre, og du er en av dem:-)

Skrevet

Alt i orden. Blir ganske tamt her om alle skal si takk og amen hele dagen. Skal man diskutere litt livlig, må man finne sidespor.

Helt enig med deg:-)

Skrevet

Har nok ikke forandret meg så mye nei, og vekten har holdt seg stabil:-)

Jeg er faktisk veldig heldig som synes det er morsomt å trene. For meg er det psykisk avslapping fra en heller hektisk jobb. Og det gir meg mye overskudd.

Jeg var borte fra treningen i et par måneder i fjor, og merket meget godt at overskudddet ble redusert.

Hyggelig å høre at du husker meg! Men det er også gjensidig. Fra Bogstad og Trosterudvillaen så er det noen få jeg husker bedre enn andre, og du er en av dem:-)

Takk, det var jo koselig! :-)

Skulle gjerne blitt smittet av den "gøy-å-trene"-følelsen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...