Gå til innhold

Jeg har gått ned 10 kilo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvsagt var ikke rekkefølgen tilfeldig.

Det kan du ha rett i.

• Svar 150
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

28

• Babette

22

• Dorthe

18

• Ade|ina

12

Mest aktive i denne tråden

fei1365380229
Skrevet

Takk, det var jo koselig! :-)

Skulle gjerne blitt smittet av den "gøy-å-trene"-følelsen...

Jeg kan heller ikke si jeg har sånn "gøy å trene følelse", men jeg har trent 4 ganger denne uken og forrige og nå må jeg bare trene ellers får jeg dårlig samvittighet.

Jeg har sånn: "gøy å ha trent følelse da".

Skrevet

Hva?!!

:-)

* Tenker febrilsk..Hvordan skal jeg komme meg ut av dette, tro?*

Skrevet

Er ikke sikker på om jeg forstod hvordan jeg skulle gjøre det?

Men når jeg presser langemann inn mot håndflaten (i samme hånd) og ser hvor tuppen av langemann ender - og så retter ut langemann og måler fra det punktet i håndflaten til tuppen av langemann, så blir det 17 cm.

Om jeg har gjort det riktig da, det aner jeg ikke:-)

Ok, takk for opplysningen :-) Da vet jeg sånn nogenlunde hvor stor du er et annet sted også.

Hehe

Skrevet

Ok, takk for opplysningen :-) Da vet jeg sånn nogenlunde hvor stor du er et annet sted også.

Hehe

Kan ikke annet enn å undre meg over hvorfor du ville vite det... hehe ;-)

Skrevet

Kan ikke annet enn å undre meg over hvorfor du ville vite det... hehe ;-)

Skulle vel egentlig se om du gikk på´n, og det gjorde du jo ;-)

Men jo, enkelte ting ER interessante :-)

Tør du svar på om det stemmer?

Det gjør du sikkert ikke, for nå har du selvsagt logget av, og kommer ikke tilbake før mandag. Og DA er alt glemt ;)

Skrevet

Skulle vel egentlig se om du gikk på´n, og det gjorde du jo ;-)

Men jo, enkelte ting ER interessante :-)

Tør du svar på om det stemmer?

Det gjør du sikkert ikke, for nå har du selvsagt logget av, og kommer ikke tilbake før mandag. Og DA er alt glemt ;)

Hehe - du må se hvem som signerer innlegg da, du har svart som om det var Goliath som svarte deg, og ikke meg :-)

Skrevet

Hehe - du må se hvem som signerer innlegg da, du har svart som om det var Goliath som svarte deg, og ikke meg :-)

Oi :-o

Det var flaut, satt og leste noe annet, og så vel bare G på "nye svar til deg". Nei, og nei.

Jaja, han svarte nå på trikset mitt, og finner vel ut av at svaret jeg ga deg, egentlig er til han :-)

Skrevet

Hehe

Det kan muligens bli litt vanskelig for deg å få verifisert - eller hva?

Skrevet

Det kan muligens bli litt vanskelig for deg å få verifisert - eller hva?

Nei, jeg kan jo selvsagt ikke bekrefte det 100% Da måtte jeg jo kommet med målebåndet, men det er en god pekepinn :-)

Men det er vel ikke så langt unna fakta vel?:-) Tør ikke svare du, og jeg er fjollete på formiddagen. Hehehe

Skrevet

Nei, jeg kan jo selvsagt ikke bekrefte det 100% Da måtte jeg jo kommet med målebåndet, men det er en god pekepinn :-)

Men det er vel ikke så langt unna fakta vel?:-) Tør ikke svare du, og jeg er fjollete på formiddagen. Hehehe

Her avsløres ingen intime detaljer:-)

Skrevet

Her avsløres ingen intime detaljer:-)

Det har du alt gjort kjære venn :-)

Du vedkjenner deg ikke noe mindre, og du skryter heller ikke på deg noe større ;)

Men nå skal jeg la deg være i fred. Trenger absolutt ikke vite, det var bare gøy å se om du gikk på, og kom med et mål :-)

Skrevet

Det har du alt gjort kjære venn :-)

Du vedkjenner deg ikke noe mindre, og du skryter heller ikke på deg noe større ;)

Men nå skal jeg la deg være i fred. Trenger absolutt ikke vite, det var bare gøy å se om du gikk på, og kom med et mål :-)

Så du mener jeg føler meg "truffet" og at du har rett?

he-he....jeg kommer ikke med noen innrømmelser uansett:-)

Men jeg kom til å tenke på en gammel vits når det gjelder dette.

Det var denne unge mannen som møtte en ny dame, og de gikk til sengs for første gang. Da hun fikk se utstyret hans, så brast hun ut i latter og sa: "hvem tror du at du kan tilfredsstille med den der?"

Han svarte med et skjevt smil: "meg selv....."

gammel røy
Skrevet

Grattis, du har vært flink! Selv var jeg søtsakoman inntil for ca. ett år siden. Da kuttet jeg tvert og 12 kilo "rant" av i løpet av 3 - 4 mnd. Nå er jeg faktisk hele 16 kilo lettere enn ifjor på samme tid. Det er deilig. Og det er ikke vanskelig å holde vekta nå da smaken på det søte er kurert. :)

skorpionfisken
Skrevet

Grattis, du har vært flink! Selv var jeg søtsakoman inntil for ca. ett år siden. Da kuttet jeg tvert og 12 kilo "rant" av i løpet av 3 - 4 mnd. Nå er jeg faktisk hele 16 kilo lettere enn ifjor på samme tid. Det er deilig. Og det er ikke vanskelig å holde vekta nå da smaken på det søte er kurert. :)

Helt kurert? Du har ikke engang små glipp?

Jeg er ikke helt kvitt sjokoladen, men den er blitt betraktelig mindre og mye skjeldnere.

gammel røy
Skrevet

Jeg er ikke helt kvitt sjokoladen, men den er blitt betraktelig mindre og mye skjeldnere.

I helgene unner jeg meg litt is/ kake e.l. Men nei, jeg har nesten fått avsmak for søtsaker...utrolig nok. :)

Skrevet

Jeg leste i et intervju med Kathrine Sørland at hun er sjokoholiker. Så du er i godt selskap.

fei1365380229
Skrevet

Så heldig du er. Jeg spiser overhodet ikke søtsaker, har begynt å trene, spiser vanvittig sunt, men kiloene renner overhodet ikke av.

Nå skal det sies at jeg går på medisiner som visstnok bare trekker til seg alt som er av næringsstoffer :(, så jeg håper ting kan renne av når dosen blir mindre :)

gammel røy
Skrevet

Så heldig du er. Jeg spiser overhodet ikke søtsaker, har begynt å trene, spiser vanvittig sunt, men kiloene renner overhodet ikke av.

Nå skal det sies at jeg går på medisiner som visstnok bare trekker til seg alt som er av næringsstoffer :(, så jeg håper ting kan renne av når dosen blir mindre :)

Ja, jeg er muligens heldig, men du skjønner de kiloene som rant av var rent overskuddsfett. De rant på i løpet av et drøyt halvår før "slankekuren". Uvant som jeg var med å være "rund", fant jeg ut at jeg bare måtte være beinhard med meg selv for å komme tilbake til det normale meg...

Bruker du medisiner som suger til seg næring, er det jo ikke rart at kiloene ikke forvinner. Det ordner seg forhåpentligvis etterhvert. Lykke til og stå på!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...