Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!Har fått diagnosen : Rygg skivelidelse med radikulopati..Vet ikke riktig hva dette betyr, men har fått høre tidligere at de ha påvist prolaps i de tre nederste , noe.. i ryggen.. L3 osv tror jeg.HAr vørt frem og tilbake hos leges, spesialister, synske, kiropraktor, fysioterapauter, fotsoneterapauter osv i snart 7 år..Jeg er nå 20..Tok ct og de fant de samme prolapsene, samt forskyving i bekkenbeinet på 6 mm og en ødelagt nakkevirvel...Nå har jeg prøvd alt som kan prøves, og smertestillende har ingen effekt på meg mer. Jeg trener regelmessig og har eget treningsprogram..Nå har jeg vært sykemeldt fra jobb i 3 mnd`er , og det ser ut til at det blir lengre..Hva kan gjøres? Og hvorfor har jeg ikke blitt operert?Jeg kjenner andre på min alder som har fått operasjon..Håper på svar.. Hilsen ei som er lei av å vente..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/176080-ryggen-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det burde jo vært en mulighet å fått en vurdering i alle fall?

Men du har jo fått det med alle de undersøkelsene du har tatt. Det er ikke egne undersøkelser for å se om man er egnet for operasjon.

Men du kan jo gå til privatsykehus og be dem å vurdere det en gang til. Venninna mi dro til Paris og ble operert der og faren hennes betalte operasjonen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/176080-ryggen-min/#findComment-1174820
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...