Gå til innhold

Så sliten, sliten...........


Gjest Koppi

Anbefalte innlegg

etter denne uken,tenkt mye,lest i boka og tenkt, lest andres innlegg, og tenkt på hvorfor jeg ikke tillater meg å føle noe, nei,tillate er ikke rette ordet..våge, tørre, det er mer riktig..

Har tenkt på alt jeg tenker på..kjenner at jeg tenker for mye på alt jeg har klart å tenke på..og sier jeg må ta meg en pause... drar til en venninne på lørdag, ... vi prater om alt mulig..kommer innpå disse dagene..på det jeg har tenkt på,forteller om forumet, sier til henne at hvis hun leser mine innlegg,må hun være psykisk forberedt,..hun kjenner personen bakom ordene..tankene flyter samtidig..hun forstår ikke helt

...jeg tar opp et par revybiter av mitt liv, forteller hva som skjedde, hva som ble sagt, hvordan jeg taklet det, og hvordan jeg egentlig burde taklet det men spiste det bort..og utad var den samme sprudlende humoristiske meg...kommer hjem og jeg tenker igjen: du må prøve å tenke på noe annet også..du venter mensen,..du er sårbar, har ikke godt av å tenke på alt dette nye du har oppdaget.. jeg vil så gjerne.. men tankene blir der de er ..rart..dette er slitsomt..nakken er steinhard..hodet verker..kjeven er anspent..

hmmm... det er kakaopulver i skapet...går ut på kjøkkenet..kommer inn igjen i stua med et eple...

Åh.. det var godt! ..er så sliten.. men også stolt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Laila Sundgot Schneider, lege

Kjære Koppi ! Du jobber med dine tanker og følelser, men det er klart at for alle kan det bli vel mye tanker og følelser innimellom. For meg ser det ut som om du er dette veldig bevisst og klarer å variere hverdagen din og i tillegg være fornøyd med deg selv i alle fall innimellom, fint, fortsett slik !

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen Laila Sundgot Schneider, lege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...