Gå til innhold

Jeg synes det er skummelt å skrive her


ip99

Anbefalte innlegg

Må, innrømme det at jeg synes at det er skummelt å skrive innlegg her. Tenk om jeg skriver noe dumt, eller noe som jeg kommer til å angre på...

Eller om jeg svarer på noen innlegg svar noe som er feil slik at det skaper unødvendig fortvilelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bare en

Det er en sjanse man tar her på forumet. Når man skriver et hoved innlegg risikerer man å få det trykt opp andre steder. Så man må tenke over hva man skriver her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest men er kanskje litt skeptisk?

Det er en sjanse man tar her på forumet. Når man skriver et hoved innlegg risikerer man å få det trykt opp andre steder. Så man må tenke over hva man skriver her inne.

Tror du ikke folk flest tenker over at svarene de får er fra...vel, folk flest? Synes forumet er supert for å høre hva andre tenker og har erfart om forskjellig, men jeg tar ikke alt for god fisk.. Og det regner jeg med folk gjør med mine innlegg også. Men jeg passer som oftest på å si fra når jeg ikke er sikker på noe, og når jeg er HELT sikker på noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sikker på at jeg dummer meg loddrett ut og har et snev av anger etter hvert innlegg. Jeg er også redd for at jeg skal skrive noe som gjør det verre for noen, men det er så mange som passer på her at jeg stoler på at andre kan trå til og irettesette meg om det bærer helt feil av sted. Og da kan man jo også utdype litt selv dersom man uforvarende har begge bena i grøten. Men, jeg har bare "møtt" på hyggelige folk her. Ikke alltid vi er enige, men godt er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thinkerbell

Du kommer til å skrive innlegg du angrer på. Du kommer til å drite deg ut. Du kommer sikkert til å få svar du ikke liker og kanskje vil du oppleve at du ikke får svar i det hele tatt på noen av innleggene dine.

Du kommer til

å tråkke noen på tærene og du kommer garantert til å såre noen.

That`s life.

Hvis det er noen trøst er vi alle sånn noenlunde i samme båt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...