Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket sier mye om hvor mye du har vært på ungdomsforum antar jeg *s*

Jeg frekventerer ikke der nei :o)

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

21

• ShitDiddelyDo

9

• Dorthe

6

• Hawkwind

5

Mary Poppins
Skrevet

Heisann, der var du ja! Fint bilde :) Men har foresilt meg deg blond med kort hår jeg, jaja har forestilt meg feil ganske mange ganger før. :)

Skrevet

Heisann, der var du ja! Fint bilde :) Men har foresilt meg deg blond med kort hår jeg, jaja har forestilt meg feil ganske mange ganger før. :)

Hm. Malun trodde også jeg var blond. Har jeg fremstått som så dum? ;o)

Skrevet

Velkommen :-)

Takker! Kommer ikke til å komme meg i seng i kveld, blir bare sittende og lure på hvem av dem jeg har skjelt ut og kranglet med... :o)

Mary Poppins
Skrevet

hehe neida, dessuten tenker ikke jeg på blondiner som dumme (kanskje fordi jeg selv er blond ;) ).

Skrevet

Takker! Kommer ikke til å komme meg i seng i kveld, blir bare sittende og lure på hvem av dem jeg har skjelt ut og kranglet med... :o)

Hehe :-) Det er moro å få et ansikt til nickene! Man får seg ofte en overraskelse :-)

Skrevet

Hmmm - tror neppe "pen" er en god beskrivelse av meg gitt, hverken i RL eller på galleribildet.

Men når du først har tilgang, kan du jo more deg litt med å se kontrastene mellom meg og kona (nick blesha) *ss*

Vi burde nesten lagt ut bryllupsbildet på galleriet - da hadde kontrasten virkelig blitt synliggjort ;-)

Skrevet

Nei, det har du ikke :o)

Skrevet

hehe neida, dessuten tenker ikke jeg på blondiner som dumme (kanskje fordi jeg selv er blond ;) ).

Noen er blonde utenpå og andre er blonde innvendig vet du :o)

Skrevet

Hmmm - tror neppe "pen" er en god beskrivelse av meg gitt, hverken i RL eller på galleribildet.

Men når du først har tilgang, kan du jo more deg litt med å se kontrastene mellom meg og kona (nick blesha) *ss*

Vi burde nesten lagt ut bryllupsbildet på galleriet - da hadde kontrasten virkelig blitt synliggjort ;-)

Blesha var nydelig og du ser da god ut du og! :o)

Skrevet

Jeg var 29 på det bildet. Ble 29 igjen i august, og kommer til å forbli 29 en stund framover. Jeg tror i hvert fall bildet er tatt før jeg fylte 29 for andre gang.

Folk går på den i flere år framover. Lett!

Trodde det der var en dameting jeg!?

Skrevet

Blesha var nydelig og du ser da god ut du og! :o)

Vi passer ganske godt på personlighet ihvertfall *s*

Men de som ser oss som par for første gang stusser gjerne litt, ganske mange som tror hun er min datter.

At hun er rundt 160 høy med spinkel kroppsbygning, og jeg er 190 med kraftig kroppsbygning har nok litt å si med henhold til det tipper jeg ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Trodde det der var en dameting jeg!?

Nja, nå er jeg, som du ser, ganske feminint anlagt. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vi passer ganske godt på personlighet ihvertfall *s*

Men de som ser oss som par for første gang stusser gjerne litt, ganske mange som tror hun er min datter.

At hun er rundt 160 høy med spinkel kroppsbygning, og jeg er 190 med kraftig kroppsbygning har nok litt å si med henhold til det tipper jeg ;-)

Jeg har alltid lurt på hvordan det vil gå med Blesha den dagen du ruller over henne i søvne. :)

Skrevet

Jeg har alltid lurt på hvordan det vil gå med Blesha den dagen du ruller over henne i søvne. :)

Hun våkner før det kommer så langt og gir meg et mer eller mindre vennlig spark i siden *s*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hun våkner før det kommer så langt og gir meg et mer eller mindre vennlig spark i siden *s*

Hehe, det er godt! :)

Skrevet

Jeg får ikke frem noen bilder her. Hva må jeg gjøre?

Skrevet

Hmm... har ikke vært inne og sett enda, men du er mørk med briller, er du ikke? Synes å huske det fra avisa for noen år siden ;)

Skrevet

Må løpe inn å titte :-)

Men det var skummelt å legge seg inn der, ikke sant?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...