Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du lignet jo ikke engang _litt_ på hvordan du så ut i hodet mitt. Snodig.

c",)

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

21

• ShitDiddelyDo

9

• Dorthe

6

• Hawkwind

5

Skrevet

Du lignet jo ikke engang _litt_ på hvordan du så ut i hodet mitt. Snodig.

c",)

Jeg tror jeg må smiske meg inn på en gallerist for å kunne kikke over skulderen på vedkommende, slik at jeg kan se dere uten å legge ut bilde selv.

fei1365380229
Skrevet

He, he... vet ikke engang om jeg tørr å fortelle hvordan jeg hadde forestilt meg deg.

En lyshåret "bimbo" med store pupper kanskje :o), men det kommer vel kanskje av alle sexhistoriene her inne.

Og....ha, ha du er eldre enn meg :o)

Skrevet

Jeg tror jeg må smiske meg inn på en gallerist for å kunne kikke over skulderen på vedkommende, slik at jeg kan se dere uten å legge ut bilde selv.

*dekke til skjermen*

Hånei, du! Legge inn bilde av seg!

Skrevet

He, he... vet ikke engang om jeg tørr å fortelle hvordan jeg hadde forestilt meg deg.

En lyshåret "bimbo" med store pupper kanskje :o), men det kommer vel kanskje av alle sexhistoriene her inne.

Er bildet i helfigur?

fei1365380229
Skrevet

Er bildet i helfigur?

Ja selvfølgelig, alle har helfigur bilder der inne. Må si Lillemus var meget lettkledd også :o)

Skrevet

*dekke til skjermen*

Hånei, du! Legge inn bilde av seg!

Jeg tør ikke! Tenk om f. eks. en jeg er tante til, en nabo eller en kollega er der! Og så jeg som er så flabbete i kjeften og alt.

Og tenk om jeg møter en DOLer på butikken.

Jeg tør ikke en gang å fortelle når jeg har bursdag. Og ikke bosted, alder, yrke eller noen ting.

Jeg håper virkelig at folk her ikke vet en dritt om meg.

Skrevet

Ja selvfølgelig, alle har helfigur bilder der inne. Må si Lillemus var meget lettkledd også :o)

Ja men hun er så liten. Jeg er såpass høy at jeg ikke får plass på et helfigurbilde.

fei1365380229
Skrevet

Ja men hun er så liten. Jeg er såpass høy at jeg ikke får plass på et helfigurbilde.

Ja, ja da er du ekskludert fra det gode selskap. Det er kun mennesker under 1.70 der :).

Selv fikk jeg til og med plass til dokrakken som jeg stod på når jeg tok bildet.

Skrevet

Ja, ja da er du ekskludert fra det gode selskap. Det er kun mennesker under 1.70 der :).

Selv fikk jeg til og med plass til dokrakken som jeg stod på når jeg tok bildet.

Ha ha, jeg ler så jeg rister...

Skrevet

Da gjør du bare som meg.

Ta bilde av overkropp og underkropp hver for seg.

Så setter du de sammen i et bilderedigeringsprogram.

Sender det til Bassisten og voila, så er du en av oss der inne;o)

Skrevet

Store pupper har jeg riktignok, men noen lyshåret bombo er jeg da ikke! :o) Kan ikke skjønne at så mange har det inntrykket av meg!?

Skrevet

Jeg tør ikke! Tenk om f. eks. en jeg er tante til, en nabo eller en kollega er der! Og så jeg som er så flabbete i kjeften og alt.

Jeg tør ikke en gang å fortelle når jeg har bursdag. Og ikke bosted, alder, yrke eller noen ting.

Jeg var veldig spent, men fant ikke ett eneste kjent tryne der inne.

Skrevet

Store pupper har jeg riktignok, men noen lyshåret bombo er jeg da ikke! :o) Kan ikke skjønne at så mange har det inntrykket av meg!?

Jeg har aldri tatt deg for å være en bimbo, men i likhet med mange andre her trodde jeg at du var blond. Hvorfor vet jeg ikke helt:-)

Skrevet

Kom igjen da, Babette. Det er såå mange hyggelige folk der inne!

Og så er det så morsomt å se om bildet en har i hodet stemmer med virkeligheten!

:)

Skrevet

Hei, nå er jeg også med.

*Vinker* Hei hei!

hare1365380455
Skrevet

*Vinker* Hei hei!

:) Koselig å se bilder!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...