Gå til innhold

Hvor lang tid tar det før det går over?


24_pusi

Anbefalte innlegg

Dette skjer meg nå og da;jeg har lagt meg for å sove,men tankene raser i hodet mitt,og jeg begynner å strigråte..

Andre juledag i fjor,døde en gutt og ei jente, pluss deres ufødte barn, i en bilulykke.

Gutten var en nær venn av meg, bare et par år eldre enn meg selv, og jenta kjente jeg også.

Jeg antar min første reaksjon da jeg fikk høre om det, var sjokk.

Gråt så hardt at jeg nesten ikke fikk puste.Heldigvis var jeg hjemme på juleferie,og moren min kom stormende inn på rommet,hun trodde jeg hadde skadet meg eller noe slikt.

Ironisk nok er hun psykiater og jobber ofte med mennesker som har vært utsatt for forskjellige traumer og annen faenskap,og at hun var der hjalp meg veldig der og da.Jeg *vet* at det er normalt å sørge,det er normalt å bli redd og sjokkert...

Men nå,to måneder senere,hvorfor holder dette meg fremdeles våken på nettene?

Jeg trodde da jeg fikk grått meg tom under minnestunden.

Først kunne jeg ikke fatte at jeg aldri skulle få møte kompisen min igjen..jeg har ikke engang et bilde av ham noe sted....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

thinkerbell

Jeg kan ikke gi deg noen annen trøst enn at dette tar tid. Hadde dere felles venner kan du jo kanskje ta kontakt med dem.. snakke/møtes over en kaffe. Forsøk å ikke isoler deg alene med tankene dine. Det er helt normalt det du føler og jeg tror ikke dette er en depresjon, men sorg som en reakjson på en traumatisk opplevelse av tap.

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...