Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer ikke inn på startsiden.no. Hvor mange grader er det i Oslo sentrum idag og når har snøen tenkt å forsvinne.

Jeg trenger brød og melk og det før minstemann kommer hjem.

Skrevet

Hihi.....har du ikke stukket nesen utfor døra og kjent???

Det er -4 grader i oslo...

Skrevet

Hihi.....har du ikke stukket nesen utfor døra og kjent???

Det er -4 grader i oslo...

Jeg er verdens dummeste når det gjelder mål og vekt og grader. Ikke vet jeg forskjell på høyre og venstre heller. Eller vilken vei man skrur en skrue inn og ut.

Mangler noe vesentlig tror jeg ;o)

Jeg har hentet avisen og synes det var kaldt og så all snøen i gata :o(

Skrevet

Jeg er verdens dummeste når det gjelder mål og vekt og grader. Ikke vet jeg forskjell på høyre og venstre heller. Eller vilken vei man skrur en skrue inn og ut.

hehe..her på jæren har det også vært spreng kulde noen dager, eller uker.....?!?

Men idag regner det igjen!! Phu.....slutt på glatte veier!!!!

Skrevet

hehe..her på jæren har det også vært spreng kulde noen dager, eller uker.....?!?

Regn, det er nesten like ille som snø. Går ikke ut da heller jeg. Det betyr kliss klass med en gang.

Skrevet

Regn, det er nesten like ille som snø. Går ikke ut da heller jeg. Det betyr kliss klass med en gang.

Finns ikke dårlig vær, bare dårlige klær!!!!!

:)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Alle snøen i gata?

He he, en nordlending ville ha ledd seg i hjel av deg Dorthe.

Kaller du dette snø?

Skrevet

Alle snøen i gata?

He he, en nordlending ville ha ledd seg i hjel av deg Dorthe.

Kaller du dette snø?

Ja, det er nok til at jeg ikke kommer fram i hvert fall :o(

Skrevet

Finns ikke dårlig vær, bare dårlige klær!!!!!

:)

Alle regnbukser er alt for korte til meg, jeg har sjekket alle butikkene i halve Oslo.

Gjest javeldå
Skrevet

Regner det på Jæren i dag ? Her i Stavanger snør det - eller sludd er det vel kanskje. Men det legger seg fint og hvitt utenfor kontorvinduet mitt :-)

Skrevet

Det var -3 da jeg sto opp i dag, men nå er det rundt null.

Og her jeg sitter nå, riktignok litt øst for Oslo, snør det som bare rakker'n.

Tror du ligger tynt an :-(

Dessuten er det helt normalt for oss damer å ikke vite forskjellen på høyre og venstre. Jeg må tenke meg om hver gag.

Skrevet

Det var -3 da jeg sto opp i dag, men nå er det rundt null.

Og her jeg sitter nå, riktignok litt øst for Oslo, snør det som bare rakker'n.

Tror du ligger tynt an :-(

Dessuten er det helt normalt for oss damer å ikke vite forskjellen på høyre og venstre. Jeg må tenke meg om hver gag.

Det snør ikke her men når jeg ser på himmelen kan det godt se ut som det kommer snø seinere i dag.

Godt det er flere enn meg som ikke vet forskjellen.

Skrevet

Det snør ikke her men når jeg ser på himmelen kan det godt se ut som det kommer snø seinere i dag.

Godt det er flere enn meg som ikke vet forskjellen.

Snør det ikke? Her har det kommet flere cm allerede.

Skrevet

Snør det ikke? Her har det kommet flere cm allerede.

Nei, det har tydeligvis ikke begynt enda.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ja, det er nok til at jeg ikke kommer fram i hvert fall :o(

Tenkte meg ikke om.Ja det er sikkert ikke lett nei.

Får håpe på litt mildvær.

Skrevet

Tenkte meg ikke om.Ja det er sikkert ikke lett nei.

Får håpe på litt mildvær.

Trodde de hadde lovet det fra i dag jeg. *sur*

Gjest krepsa
Skrevet

Trodde de hadde lovet det fra i dag jeg. *sur*

Ja, men det er jo mye mildere enn det har vært de siste dagene da.

I går var det 20 kuledegrader når jeg dro på jobb, i dag var det bare 2. Dette er litt nord for Oslo da.

Forøvrig synes jeg det er fint med snø på vinteren, men skjønner godt at det ikke er like lett for alle å komme fram da.

Ha en fin dag

Skrevet

Sjekk forsida til VG nett,i den blå linja under VG nett logoen står Været i Oslo nå: med angivelse av temperatur og nedbør!

Oppdateres hele tiden!

Skrevet

Sjekk forsida til VG nett,i den blå linja under VG nett logoen står Været i Oslo nå: med angivelse av temperatur og nedbør!

Oppdateres hele tiden!

Jeg har akkurat kikka nå. Tror kanskje jeg må ut å handle om ikke så lenge nå som jeg ikke fryser ihjel :o)

Skrevet

Jeg har akkurat kikka nå. Tror kanskje jeg må ut å handle om ikke så lenge nå som jeg ikke fryser ihjel :o)

Ser på www.met.no at de melder sol og 5 varmegrader i Oslo på søndag, mandag tirsdag!

Så lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...