Gå til innhold

Medisinering fibromyalgi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest fibrodama

Lyrica er rådyr da. 1112 kr for 56 piller. Og indikasjonen er nevropatiske smerter og epilepsi så du kan ikke få dekket den på fritak heller.

14 stykker koster 263 kr.

Fyrri rakkern for noen priser.

Legen min påsto han kunne ordne fritak for meg. Da fikk jeg dekket 90% av alt over kr 1600 (tror jeg beløpet var). Han hadde regnet ut hva det ville koste meg i året, og det var rundt 2500 tror jeg. Med forbehold om huskefeil. Og det ville det være verdt om det bare virket.

Legen min påsto han kunne ordne fritak for meg. Da fikk jeg dekket 90% av alt over kr 1600 (tror jeg beløpet var). Han hadde regnet ut hva det ville koste meg i året, og det var rundt 2500 tror jeg. Med forbehold om huskefeil. Og det ville det være verdt om det bare virket.

Ja, hvis du får fritak så går det. Men de har blitt innmari strenge på fritak nå. legen min på sykehuset er så rasende og sier at hun som sitter med sakene ikke har greie på noen ting. Jeg har søkt både fra Smerteklinikken og spesialsykehus og fått avslag.

• 1 måned senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...