Gå til innhold

TIL DR M DEGRE

Anbefalte innlegg

Rett på sak:

Jeg onanarte idag, slik at det ble en rift i forhuden på innsiden (Innsiden når huden er rullet tillbake).....

For en stund siden samme dag hadde jeg vært ute og handlet,,

etter en stund da etterpå barberte jeg meg. Poenget er at jeg fikk vell kanskje vetet fingrene litt da (Til sammenligning til å vaske fingrene.)Tenker på dette siden jeg ikke husker å ha vasket hendene skikkelig siden jeg kom hjem og da onanerte. Jeg vetet jo sjegget med varm våt klut med høyre hånd.(Onanret med den)

TENKER FÆLT PÅ MULIGHETENE FOR AT DET KAN HA VÆRT NOE EVT VIRUS PÅ TING EN HAR TATT PÅ UTE:DØRER;HANDLEVOGNER OSV:.

(TENKER PÅ HIV OG ETC)

Venter på SVAR!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/17617-til-dr-m-degre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrob

Jeg tror at sjansen for overføring av tilfeldig smitte ved en slik historie du beskriver er så minimal at du bør glemme det hurtigst mulig. Man kan ikke gå rundt og tenke på at man kan plukke opp infeksjon fra et eller annet hele tiden. Selvfølgelig finnes det bakterier, eller også virus rundt oss hele tiden, men det betyr ikke at vi lever under konstant fare for å bli infisert. Ellers hadde vi hele tiden vært syke, og det er vi ikke.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/17617-til-dr-m-degre/#findComment-79749
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...