Gå til innhold

bipolar og meds, litium??


Gjest puspuspus

Anbefalte innlegg

Gjest puspuspus

bruker lamictal og effexor. men er faen like deppa. går opp... og ned...

skal jeg prøve litium og da??

øke dosen her og der. bortsett fra effexor da.. for da spreller jeg..

er innlagt no .

mye styr, ingenting fungerte. etter endel klaging er det blitt bedre. nå passer de på at jeg tar meds riktig, for jeg har slurvet et par uker. skal til legen om ca 10 dg. så får jeg vel se hva det blir til.

Går jo mot vår også, og da blir jeg mer ustabil.

jaja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest søt jente

Jeg ville kuttet ut efexor og enten øke lamictal eller trolig sette til litium. Jeg ble frisk på det viset. Kuttet ut ssri(fontex) og anti psykotika(zyprexa,zeldox,fluanxol, seroquel i tur og orden) og begynte med litium(brukte lamictal fra før). Nå er jeg helt frisk og depresjonsfri siden i sommer. Ble også kvitt psykosesymptomer ved litium. Lykke til til deg og! Det er håp i havet! Det ER håp i havet!!! Life rules...=)

MEN: ble ikke frisk før jeg sluttet å slurve med medisinene. Og du får større bivirkninger når du slurver av og på med litium. Reinnræv og tørste og tissetrang... Husk du har ansvaret selv for dette også.Men det vet du jo selv.

Etter at jeg sluttet å slurve har jeg heller ikke bivirkninger. Slepper løpe på do og la det renne ved jevne mellomrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest puspuspus

Jeg ville kuttet ut efexor og enten øke lamictal eller trolig sette til litium. Jeg ble frisk på det viset. Kuttet ut ssri(fontex) og anti psykotika(zyprexa,zeldox,fluanxol, seroquel i tur og orden) og begynte med litium(brukte lamictal fra før). Nå er jeg helt frisk og depresjonsfri siden i sommer. Ble også kvitt psykosesymptomer ved litium. Lykke til til deg og! Det er håp i havet! Det ER håp i havet!!! Life rules...=)

MEN: ble ikke frisk før jeg sluttet å slurve med medisinene. Og du får større bivirkninger når du slurver av og på med litium. Reinnræv og tørste og tissetrang... Husk du har ansvaret selv for dette også.Men det vet du jo selv.

Etter at jeg sluttet å slurve har jeg heller ikke bivirkninger. Slepper løpe på do og la det renne ved jevne mellomrom.

hehe...må jo le..... æsj. bæsj!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

travis1365380598

Det er jo en grunn at dopapir ble oppfunni da...;p

Har dere depresjonssvingninger, eller? Jeg svinger mellom depresjon og vanlig humør, og bruker samme medisiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest puspuspus

Har dere depresjonssvingninger, eller? Jeg svinger mellom depresjon og vanlig humør, og bruker samme medisiner.

svinger både opp og ned, men har vårt få turer opp siste året.

Men ned har det gått.

nedturene kommer mye oftere enn oppturene.

Så svinger helst ned..

jeg går ikke like langt ned som før, takket være lamictal.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest søt jente

Har dere depresjonssvingninger, eller? Jeg svinger mellom depresjon og vanlig humør, og bruker samme medisiner.

Går rimelig langt opp i blandt og. Får meldinger fra tv om at jeg vet alle jordens hemmeligheter og dermed må bli astronom for å vite universets også:) Men skjer ikke nå lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mer deppa?

svinger både opp og ned, men har vårt få turer opp siste året.

Men ned har det gått.

nedturene kommer mye oftere enn oppturene.

Så svinger helst ned..

jeg går ikke like langt ned som før, takket være lamictal.

klem

På meg hat Lamictal hjulpet ift at depresjonene er blitt mildere, men jeg synes ikke de har gjort sånn at det går lenger mellom hver gang - som jeg trodde var poenget. Synes de kommer hyppigere nå, jeg. Lurer på om jeg skal bytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...