Gå til innhold

kjenner ikke noe


anyone

Anbefalte innlegg

når jeg blir slikket så kjenner jeg nesten ingenting, hva kan d komme av, kan d være d at jeg bruker dusjstrålen til å tilfredsstille meg selv?

en ting til jeg har noen hvite prikker på insiden av kjønnsleppene, hva kan det være, det kjør eller svir ikke... men man kan kjenne dem , å d ser ikke særlig pent ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nattspermeren

Kanskje noe for Dr. Gründfeld å svare fornuftig på. Jeg kan derimot si at du burde forsøke å tilfredstille deg selv med annet enn dusjstrålen. Flere damer i forum har sagt at klitoris ikke blir så følsom ved lang tids "dusjing" Et tips, ikke bare la han slikke deg men også forsøke å suge i korte intervaller på selve klitorisen. Da er muligheten til stede for at det kommer mer blod til den. Mer blod til klitoris betyr mer sensitivitet (følsomhet) Når det gjelder dine hvite prikker er dette ganske sikkert små kjønnsvorter. Dersom di ikke gjør vondt eller endrer seg er det ikke noe å bry seg med. Altså helt normalt. Er du i tvil kontakt din lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får å få bedre følelse i klitoris kan du også bruke en sugepumpe for dette. På samme måte som at det finnes sugepumpe for penis, finnes dette også for klitoris. Ved lang bruk vil størrelsen på klitoris også øke og gjøre følsomheten bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje noe for Dr. Gründfeld å svare fornuftig på. Jeg kan derimot si at du burde forsøke å tilfredstille deg selv med annet enn dusjstrålen. Flere damer i forum har sagt at klitoris ikke blir så følsom ved lang tids "dusjing" Et tips, ikke bare la han slikke deg men også forsøke å suge i korte intervaller på selve klitorisen. Da er muligheten til stede for at det kommer mer blod til den. Mer blod til klitoris betyr mer sensitivitet (følsomhet) Når det gjelder dine hvite prikker er dette ganske sikkert små kjønnsvorter. Dersom di ikke gjør vondt eller endrer seg er det ikke noe å bry seg med. Altså helt normalt. Er du i tvil kontakt din lege.

Greit nok at kjønnsvorter kanskje er "normalt", i den forstand at det er svært mange som har det, men dersom det ER kjønnsvorter, så bør du gå til din lege og få resept på et middel som smøres på vortene.

Kjønnsvorter er muligens normalt, men det er seksuelt smittsomt, og kan være VELDIG plagsomt for noen, mens andre igjen ikke merker noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nattspermeren

Greit nok at kjønnsvorter kanskje er "normalt", i den forstand at det er svært mange som har det, men dersom det ER kjønnsvorter, så bør du gå til din lege og få resept på et middel som smøres på vortene.

Kjønnsvorter er muligens normalt, men det er seksuelt smittsomt, og kan være VELDIG plagsomt for noen, mens andre igjen ikke merker noe.

Du må verifisere din påstand om at kjønnsvorter uten videre er smittsomt ellers kan du skape ufred i mange skjeler!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Kanskje noe for Dr. Gründfeld å svare fornuftig på. Jeg kan derimot si at du burde forsøke å tilfredstille deg selv med annet enn dusjstrålen. Flere damer i forum har sagt at klitoris ikke blir så følsom ved lang tids "dusjing" Et tips, ikke bare la han slikke deg men også forsøke å suge i korte intervaller på selve klitorisen. Da er muligheten til stede for at det kommer mer blod til den. Mer blod til klitoris betyr mer sensitivitet (følsomhet) Når det gjelder dine hvite prikker er dette ganske sikkert små kjønnsvorter. Dersom di ikke gjør vondt eller endrer seg er det ikke noe å bry seg med. Altså helt normalt. Er du i tvil kontakt din lege.

Klitorisstimulering er svært individuelt. Du må prøve deg frem for egen hånd, finne ut hva som gir deg orgasme. Bruk også fingre litt inn i skjeden, på fremre skjedevegg, ved den såkalte G- sonen. En finger ved klitoris og et par fingre fra den andre hånden opp mot fremre skjedevegg. Se hva som da skjer. Lykke til.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

B. Grünfeld

lege/psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Berthold Grünfeld

Jeg tror ikke det har noe med dusjstrålen å gjøre. Men prøv å bli uavhengig av dusjen når du onanerer. Det fins andre måter å gjøre det på.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

B. Grünfeld

lege/psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må verifisere din påstand om at kjønnsvorter uten videre er smittsomt ellers kan du skape ufred i mange skjeler!!

Det trenger ikke være kjønnsvorter, men helt VANLIGE talgkjærtler-hvis det er små,små hvite "nupper".Og talgkjærtler er helt normalt hos både gutter og jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...