smash0904 Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 hei!jeg gikk for et par år siden til psykolog pga jeg alltid var redd for å være syk, redd for familien, pustevansker o.s.vFikk betegnelsen generalisert angstlidelse. hadde også panikkanfall. Dette ble bedre. Hele tiden etter dette har jeg symtomene men i mye mindre grad. Nå er jeg litt nedfor igjen, griner lett, stiv i nakken, hodepine,sur, ser for meg alle værst mulige situasjoner. Burde ikke ha det sånn, har en topp familie, topp samboer, god økonomi, god jobb. Grunnen til at jeg er nedfor nå er for 3 uker siden våknet jeg av at jeg var karusell svimmel, hadde dette helt til kvelden. jeg var veldig redd. Etter dette har jeg vært redd for å bli svimmel igjen. Jeg sover nesten ikke på nettene og den siste uka har jeg blitt svimmel når jeg legger meg. Kan dette være psykisk? ellers føler jeg meg frisk. Tror jeg har ok med jern i blodet også. Skulle jeg prøvd rosenrot?Hilsen jente 24 år 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176201-gen-angst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bitis Gabonica Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Heisann! Å spenne seg kan medføre svimmelhet. Det samme gjør søvnmangel Ufarlig, men ubehagelig nok. Jeg har selv diagnosen generalisert angst, og opplever at det er noe det kan gå veldig opp og ned med. I perioder har jeg ikke så sterke symptomer, mens jeg i andre perioder føler meg helt satt ut. Men det at du føler deg nedfor, sur og grinete kan komme av en depresjon. Er dessverre ikke så uvanlig å slite med det i tillegg til angsten. Anbefaler deg å snakke med legen din om det kanskje kan være ok å gå litt i terapi igjen, evt. forsøke antidepressiva (noe som har hjulpet meg en del). Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176201-gen-angst/#findComment-1177202 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.