Gå til innhold

Det store spørsmålet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det én som går ut i kveld? Da tipper jeg Cindy.

Evt Bjørn Olav (er det dét han heter, med barbert hakk i øyenbrynet.. :-)

fei1365380229
Skrevet

Jeg tipper samme som deg, men tror først og fremst på Cindy. Hun synger en grusom sang og det spiller også en rolle.

Skrevet

Fotrinnsvis TV2.

Så kan vi slippe å få servert denne søpla på TV-skjermen.

Skrevet

Jeg tipper samme som deg, men tror først og fremst på Cindy. Hun synger en grusom sang og det spiller også en rolle.

Helt enig!

Skrevet

Spørsmålet er vel egentlig hvem som må ut av DOL i kveld.

Skrevet

Fotrinnsvis TV2.

Det er jaggu mye annet søppel jeg skulle ha sett fjernet fra skjermen før IDOL :-)

Dessuten - det jeg ser på som søppel er kvalitativ underholdning for andre :-)

".............................."

Skrevet

Det er jaggu mye annet søppel jeg skulle ha sett fjernet fra skjermen før IDOL :-)

...og så har man jo et godt alternativ til det å kreve programmer fjernet fra skjermen, nemlig å bruke av-knappen! ;-)

I gamle dager, med bare en kanal, hadde jeg mye større forståelse for at folk irriterte seg over tv-programmene.

Nå kan man alltids svitsje over til en annen kanal, evt se på video/dvd, evt surfe på internett.

Skrevet

...og så har man jo et godt alternativ til det å kreve programmer fjernet fra skjermen, nemlig å bruke av-knappen! ;-)

I gamle dager, med bare en kanal, hadde jeg mye større forståelse for at folk irriterte seg over tv-programmene.

Nå kan man alltids svitsje over til en annen kanal, evt se på video/dvd, evt surfe på internett.

"...og så har man jo et godt alternativ til det å kreve programmer fjernet fra skjermen, nemlig å bruke av-knappen! ;-)"

Var akkurat det jeg forsøkte å hinte til når jeg sa det om min og andres søppel :-)

"............................"

Skrevet

"...og så har man jo et godt alternativ til det å kreve programmer fjernet fra skjermen, nemlig å bruke av-knappen! ;-)"

Var akkurat det jeg forsøkte å hinte til når jeg sa det om min og andres søppel :-)

"............................"

*skjønte'n*

Jeg er en annen
Skrevet

Fotrinnsvis TV2.

Idol ut av Dagbladet, sier nå jeg. Eller når jeg tenker meg om: Dagbladet ut av Norge.

fei1365380229
Skrevet

Få ut David!

Neeeeeeei..... han er jo bare så søøøøt. Om han synger med nesa eller ikke, ja det er underordnet.

Gjest oddesen
Skrevet

Få ut David!

Jeg er enig med deg, få ut David!

Skrevet

Skal jeg tolke det som en oppfordring til å ta den diktatoriske makten over fjernkontrollen i heimen? *s*

Skrevet

Joa, smak og behag det der.

Og det finnes verre ting enn Idol på TV, men det er det heldigvis ingen andre i heimen her som ser på.

Gjest malun
Skrevet

Få ut David!

David sang jo kjempebra i kveld!

Skrevet

Bra? Et håpløst låtvalg om han virkelig vil få fram stemmen sin, synes jeg. Skulle satsa på Usher..

Skrevet

Mulig det er ørene mine det er noe galt med, men jeg synes ikke at han synger noe bra. Ikke synes jeg han har sjarm heller. Skjønner ikke hva alle ser i ham! *klør seg i huet*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...