Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mary Poppins

Det er da flaut å være helt "naken"! Det er kanskje som du sier en vanesak, men jeg trodde faktisk det var mest vanlig med hår! Og burde man ikke ha noe hår for å beskytte mot støv osv.? Jeg har egentlig lyst til å ta bort håret, men det er så stygt når det skal vokse ut igjen...

Hvor vanlig det er vel egentlig en generasjons sak. I min alder (begynnelsen av 20 årene) er det veldig vanlig. Har ikke en eneste vennine som ikke barberer seg, og på treningsstudio er det sjeldent jeg ser noen med hår.

Når det gjelder dette med støv har ikke det noe å si nei.

Hvis du er fristet til dette trenger du jo ikke ta alt, for eksempel kan du la vær igjen en strip eller trekant?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/176230-amber/page/2/#findComment-1178597
Del på andre sider

Gjest ikke signatur her

Hvor vanlig det er vel egentlig en generasjons sak. I min alder (begynnelsen av 20 årene) er det veldig vanlig. Har ikke en eneste vennine som ikke barberer seg, og på treningsstudio er det sjeldent jeg ser noen med hår.

Når det gjelder dette med støv har ikke det noe å si nei.

Hvis du er fristet til dette trenger du jo ikke ta alt, for eksempel kan du la vær igjen en strip eller trekant?

Så du mener at alle venninnene dine har barbert alt? Jeg tror ikke mine venninner har det.. Jeg prøvde en gang å ta noe, men så ble det til at det var lettere å ta alt. Men jeg lot det vokse ut igjen med en gang.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/176230-amber/page/2/#findComment-1178630
Del på andre sider

Det er da flaut å være helt "naken"! Det er kanskje som du sier en vanesak, men jeg trodde faktisk det var mest vanlig med hår! Og burde man ikke ha noe hår for å beskytte mot støv osv.? Jeg har egentlig lyst til å ta bort håret, men det er så stygt når det skal vokse ut igjen...

Det er ikke flaut, men kanskje en vanesak. De fleste barberer jo, mer eller mindre ihvertfall. Du kan jo la det være igjen en liten stripe eller noe hvis du ikke takler tanken på å være helt uten.

Men jeg vil tro legene er veldig vant med at de fleste nå i mer eller mindre grad er barbert. Og i treningshall osv er det mye sjeldnere en ser fullt buskas enn en ser barbert. Og ærlig talt, så driver vel ingen og nistirrer i dusjen heller.?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/176230-amber/page/2/#findComment-1178811
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...