Gå til innhold

"UNO" - slutten?

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

var filmen tekstet? Var det på kino du så den?

er så lenge siden jeg så den

På kino var den ikke tekstet (sjelden norsk filmer tekstes der, iallefall om du ikke bor i Oslo- som av og til tekster noen få av kopiene..).

Så filmen på DVD. Der tekstes vanligvis norske filmer. Hipp Hurra for DVD :o)

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

16

• ShitDiddelyDo

7

• Åsemor

4

• Dorthe

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

hehe tja, jeg vil hekller si at dette er ganske flaut, full kl halv to faktisk.. jaja, er hvertfal ikke ås ille at jeg har stjålet poleringsmiddel fra bensinstasjonen denne gangen :)

hehe, har du hatt det gøy igjen, nå?

;)

Mary Poppins
Skrevet

hehe, har du hatt det gøy igjen, nå?

;)

Jeg vet ikke helt hva du sikter til her amber, men hvis du tenker på det at jeg klarte å få en film som handler om dophaier til å tydeligvis handle om delfiner og kåthaier (hva enn det skulle bety), så var det enkelt og greit en stor misforståelse, og ikke annet ;)

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva du sikter til her amber, men hvis du tenker på det at jeg klarte å få en film som handler om dophaier til å tydeligvis handle om delfiner og kåthaier (hva enn det skulle bety), så var det enkelt og greit en stor misforståelse, og ikke annet ;)

Jeg sikter til det å skrive innlegg i fylla, eller halvfylla, igjen ;)

hehe

Mary Poppins
Skrevet

Jeg sikter til det å skrive innlegg i fylla, eller halvfylla, igjen ;)

hehe

Det var halvfylla denne gangen heldigvis ;)

Skrevet

Det var halvfylla denne gangen heldigvis ;)

:o)

Hald fram, hald fram. Artig lesnad ei helg i ny og ne!

Annonse

Skrevet

Han smiler fordi han er ferdig med miljøet og feridg med gjelda og alle sammen... La merke til at når han lærer broren sin Uno så sier han at når du har ett kort igjen sier du Uno, da er du feridig, da er du fri..

Han spør faren til Lars (hva het nå han igjen?) før han går ut og får juling om han er ferdig da hvis han går ut.. Altså feridg med dem, og med de pakistanerne som banker han.. Derfor navnet "Uno". : )

Sinnsykt bra film!

Gjest togli
Skrevet

Han smiler fordi han er ferdig med miljøet og feridg med gjelda og alle sammen... La merke til at når han lærer broren sin Uno så sier han at når du har ett kort igjen sier du Uno, da er du feridig, da er du fri..

Han spør faren til Lars (hva het nå han igjen?) før han går ut og får juling om han er ferdig da hvis han går ut.. Altså feridg med dem, og med de pakistanerne som banker han.. Derfor navnet "Uno". : )

Sinnsykt bra film!

Jepp, var noe av det samme jeg oppfattet. Enig med deg i at filmen var utrolig bra!! Filmen har nok ikke kosta all verden å lage, men den er tankevekkende og går rett inn i sjela på titterne!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...