Gjest togli Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 var filmen tekstet? Var det på kino du så den? er så lenge siden jeg så den På kino var den ikke tekstet (sjelden norsk filmer tekstes der, iallefall om du ikke bor i Oslo- som av og til tekster noen få av kopiene..). Så filmen på DVD. Der tekstes vanligvis norske filmer. Hipp Hurra for DVD ) 0 Siter
amber sun Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 hehe tja, jeg vil hekller si at dette er ganske flaut, full kl halv to faktisk.. jaja, er hvertfal ikke ås ille at jeg har stjålet poleringsmiddel fra bensinstasjonen denne gangen hehe, har du hatt det gøy igjen, nå? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 hehe, har du hatt det gøy igjen, nå? Jeg vet ikke helt hva du sikter til her amber, men hvis du tenker på det at jeg klarte å få en film som handler om dophaier til å tydeligvis handle om delfiner og kåthaier (hva enn det skulle bety), så var det enkelt og greit en stor misforståelse, og ikke annet 0 Siter
amber sun Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Jeg vet ikke helt hva du sikter til her amber, men hvis du tenker på det at jeg klarte å få en film som handler om dophaier til å tydeligvis handle om delfiner og kåthaier (hva enn det skulle bety), så var det enkelt og greit en stor misforståelse, og ikke annet Jeg sikter til det å skrive innlegg i fylla, eller halvfylla, igjen hehe 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Jeg sikter til det å skrive innlegg i fylla, eller halvfylla, igjen hehe Det var halvfylla denne gangen heldigvis 0 Siter
Gyda Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Det var halvfylla denne gangen heldigvis ) Hald fram, hald fram. Artig lesnad ei helg i ny og ne! 0 Siter
Spirello Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Han smiler fordi han er ferdig med miljøet og feridg med gjelda og alle sammen... La merke til at når han lærer broren sin Uno så sier han at når du har ett kort igjen sier du Uno, da er du feridig, da er du fri.. Han spør faren til Lars (hva het nå han igjen?) før han går ut og får juling om han er ferdig da hvis han går ut.. Altså feridg med dem, og med de pakistanerne som banker han.. Derfor navnet "Uno". : ) Sinnsykt bra film! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Han smiler fordi han er ferdig med miljøet og feridg med gjelda og alle sammen... La merke til at når han lærer broren sin Uno så sier han at når du har ett kort igjen sier du Uno, da er du feridig, da er du fri.. Han spør faren til Lars (hva het nå han igjen?) før han går ut og får juling om han er ferdig da hvis han går ut.. Altså feridg med dem, og med de pakistanerne som banker han.. Derfor navnet "Uno". : ) Sinnsykt bra film! Jepp, var noe av det samme jeg oppfattet. Enig med deg i at filmen var utrolig bra!! Filmen har nok ikke kosta all verden å lage, men den er tankevekkende og går rett inn i sjela på titterne! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.