Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er en helt normal jente på 21 år.

Ser helt normal ( ikke for tykk/tynn).... Men i det siste året har jeg fått skikkelig MAGE! Og det ser ikke bra ut...

Har begynt å trene litt på treningsstudio.

Men lurer på om noen har noen bra tips til hvordan få magen vekk, og hvor lang tid tar det ??

- Akela

gammel røy
Skrevet

Slutt med søtsaker, brus og snacks...

Luna21365380663
Skrevet

Typen min trener på treningsstudio, og han og en kompis spurte en trener som går der og er tilgjengelig for de, om akkurat magen. Han sa at det var det vanskeligste stedet å slanke på hele kroppen. Fordi det var der det som oftest la seg først, og gikk av sist. Dette fordi magen er visstnok et reservelager, og når man begynner på fx saltatkurer og andre slankekurer, så går det i alle fall ikke bort, siden da tror magen at det var bra at det var oppspart litt ekstra fett her, for nå erdet visstnok ikke gode tider ute i verden, (siden du ikke spiser annet enn fx grønt..) Det er det eneste jeg husker om magen, jeg husker ikke HVA man skulle gjøre for å bli kvitt den, bare hva man ikke skulle gjøre . Men det hjelper kanskje pittelitt, det også?

Gjest Sinai
Skrevet

Det er skikkelig hardt arbeid, å få flat mage. Gjør styrkeøvelser hver dag. Dritkjedelig, men det gir fort resultat!

Skrevet

Typen min trener på treningsstudio, og han og en kompis spurte en trener som går der og er tilgjengelig for de, om akkurat magen. Han sa at det var det vanskeligste stedet å slanke på hele kroppen. Fordi det var der det som oftest la seg først, og gikk av sist. Dette fordi magen er visstnok et reservelager, og når man begynner på fx saltatkurer og andre slankekurer, så går det i alle fall ikke bort, siden da tror magen at det var bra at det var oppspart litt ekstra fett her, for nå erdet visstnok ikke gode tider ute i verden, (siden du ikke spiser annet enn fx grønt..) Det er det eneste jeg husker om magen, jeg husker ikke HVA man skulle gjøre for å bli kvitt den, bare hva man ikke skulle gjøre . Men det hjelper kanskje pittelitt, det også?

Hehe.

Morsomt innlegg.

c",)

Luna21365380663
Skrevet

Hehe.

Morsomt innlegg.

c",)

Jaha?? Skjønner ikke helt.. var det litt barnslig forklart, kanskje? :/

Skrevet

Helt genialt, faktisk. Jeg mener det altså, ikke noe ironi her.

c",)

Skrevet

"Dette fordi magen er visstnok et reservelager, og når man begynner på fx saltatkurer og andre slankekurer, så går det i alle fall ikke bort, siden da tror magen at det var bra at det var oppspart litt ekstra fett her, for nå erdet visstnok ikke gode tider ute i verden, (siden du ikke spiser annet enn fx grønt..) "

Spesielt dette. Humret for meg selv da jeg leste det, og skjønte akkurat hva du mente.

You see?

Luna21365380663
Skrevet

"Dette fordi magen er visstnok et reservelager, og når man begynner på fx saltatkurer og andre slankekurer, så går det i alle fall ikke bort, siden da tror magen at det var bra at det var oppspart litt ekstra fett her, for nå erdet visstnok ikke gode tider ute i verden, (siden du ikke spiser annet enn fx grønt..) "

Spesielt dette. Humret for meg selv da jeg leste det, og skjønte akkurat hva du mente.

You see?

Joda.. tar meg ikke nær av at noen humrer over mine formuleringer, altså.. Det er bare gøy, det.. :o) Bra at du skjønte hva jeg mente, og kanskje litt dumt at jeg ikke husket mer av hvordan man skulle få bort en mage..

lalala1365380457
Skrevet

noe de skjeldent forteller på treningsstudio, men som er viktig når du tar situps for å få flat mage:

pass på å hold magen inn mens du tar situps, at du ikke presser magen utover, for da trener du musklene så de blir bulende utover. hvis du derimot holder inn mens du tar situps vil magen bli flatere =)

Gjest baremei
Skrevet

Tror det varierer litt fra person til person hvor fettet legger seg hen når man går opp i vekt. Noen får det mest på magen, andre over hoftene og baken osv. Dette skyldes hormoner og genetiske faktorer. Hvor fettet først forsvinner ved en slankekur, varierer på samme måte.

Jeg har aldri hørt at det å spise mye grønnsaker/salat fører til mer magefett, men...Som cecily sier var det jo en morsom teori:)

Skrevet

Tusen Takk for svar!!

får legge meg i hard trening til bikini sesongen :-(

Gjest moro med situps
Skrevet

Jeg har flat mage og jeg trener masse sit - ups på en liten ball... Vet ikke hva den heter. Da ligger jeg med den i korsryggen, presser bekkenet litt oppover og puster UT på vei opp og INN på vei ned. Har aldri trent så effektivt før noen sinne og maven er svært stram.

Skrevet

Vanskelig å få vekk en mage som er for stor. Det er det verste stedet å slanke seg.

Men begynn å trene og legg om kostholdet ditt, spis sunt og godt.

De fleste som skal slanke seg, gjør den feilen at de slutter å spise, men du skal spise deg slank. Spis frokost, lunch, middag og gjerne kveldsmat (ikke for sent da). Du skal spise for å holde forbrenningen oppe. Men det er viktig å spise riktig og ikke minst i riktige mengder.

Gjest Persille
Skrevet

Kjøp rokkering, bruk den mens du ser på tv!

Vanskelig først, men lett etterhvert - og knallbra for magemusklene :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...