Gå til innhold

feil diagnostering!!???!!??!


Gjest ehhh? jah...

Anbefalte innlegg

Gjest ehhh? jah...

var hos legen på mandag, å ho presterte å si at jeg har anoreksi!!!! ehm?? åssen kan ho si det??? er ikke kriteriene for det ganske strenge?? er 48kg/174cm og ser ellers helt sunn ut. altså, er innlagt på psyk, å de mener ikke det, men det sier altså fastlegen min... Eh??? jaja. ska no HELDIGVIS skrives ut fra PSYKEHUSET på mandag da... PHU!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trassasa

ehh?

har du sjekket BMIen din? Som er ganske vesentlig hva innleggelser angår?

Du tuller litt i hodet nå. Skjønner godt hvordan du har det. Tror likevel du trenger å høre det. Fornuft dama! Hvor har du gjemt den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ehhh? jah...

Tror du selv vekten din er normal i forhold til høyden?

den er faktisk det da... ser faktisk helt normal ut, men unntak av "bilringen" da. som jeg gjerne skulle blitt kvitt. ikke noe som hjelper på den! noen som har prøvd sånn behandling på klinikk??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest aerobica

den er faktisk det da... ser faktisk helt normal ut, men unntak av "bilringen" da. som jeg gjerne skulle blitt kvitt. ikke noe som hjelper på den! noen som har prøvd sånn behandling på klinikk??

Det eneste som hjelper på bilringer er kondisjonstrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

den er faktisk det da... ser faktisk helt normal ut, men unntak av "bilringen" da. som jeg gjerne skulle blitt kvitt. ikke noe som hjelper på den! noen som har prøvd sånn behandling på klinikk??

Tror du vet veldig godt at du er alt for tynn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bællen

Hei vennen:) Du ser helt normal ut, sunn og frisk:) Du har bare spinkel beinbygning, så ikke hør på fastlegen din. Klem klem

Neida, tror ikke du har anoreksi. Du spiser jo ganske mye...

Det er bare at du har 3 kg på hvert bein og resten på overkroppen:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er faktisk det da... ser faktisk helt normal ut, men unntak av "bilringen" da. som jeg gjerne skulle blitt kvitt. ikke noe som hjelper på den! noen som har prøvd sånn behandling på klinikk??

What? Mener du virkelig det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Du har en BMI på under 16.

Du vet sikkert at diagnosen ikke stilles kun pga vekten eller BMI, men like mye pga adferd og tankeinnhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en mamma i nord

den er faktisk det da... ser faktisk helt normal ut, men unntak av "bilringen" da. som jeg gjerne skulle blitt kvitt. ikke noe som hjelper på den! noen som har prøvd sånn behandling på klinikk??

Tja, 174cm og 48kg. og en bilring som du vil fjerne. Om du har anorexi kan jo ikke jeg vite noe om, men det høres litt forstyrret ut i mine ører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...