Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på fest her en dag,og var på do,jeg er jente men setter meg aldri ned på andres do i slike sammenhenger.Var på do og det var litt tiss på dokanten fra noen før meg,jeg sto og tisset og er overbevist om at noe av det tisset som var på dokanten har "skvettet" bort på trusa mi. Kan jeg bli smittet av en kjønssykdom på den måten?

Jeg er sikkert skikkelig hypokonder men lurer veldig på om dette er mulig,og om slike bakterier smitter på den måten,er livredd for klamydia!!

Skrevet

Nei, det er helt umulig.

Det kan allikevel være hyggeligere å tørke av ringen før bruk, eller løfte den opp slik at du står i "hockey" over porselens skålen kun.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...