Gå til innhold

Ivar Dyrhaug og lesping

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke Ivar
Skrevet

Zappet såvidt innom MGP i går og fikk med meg at Ivar Dyrhaug lespet! Har han alltid gjort det? Har da sett Beat for beat før, og da har jeg aldri fått med meg dette?

Fortsetter under...

Gjest M.Angelica
Skrevet

I går var han sikkert full, og dermed enda eklere enn til vanlig!

Skrevet

I går var han sikkert full, og dermed enda eklere enn til vanlig!

Apropos full - han Ketil Stokkan var da ikke edru?

Skrevet

Apropos full - han Ketil Stokkan var da ikke edru?

Det kunne ikke Kirsti Sparbo vært heller. Øya rant jo nesten over.

Men jeg la ikke merke til at Dyrhaug lespet.

Skrevet

Det kunne ikke Kirsti Sparbo vært heller. Øya rant jo nesten over.

Men jeg la ikke merke til at Dyrhaug lespet.

La også merke til Kirsti Sparboe. Hun virka ikke mye edru nei.

Det kommer i reprise på NRK2 nå kl 1520, jeg skal jammen se det pauseinnslaget om igjen.

Gjest tonjeanette
Skrevet

Hehe..Akkurat hva jeg tenkte selv.Tror ikke han var helt edru..Heller ikke kirsti Sparbo eller han Stokkan :))

Annonse

Skrevet

La også merke til Kirsti Sparboe. Hun virka ikke mye edru nei.

Det kommer i reprise på NRK2 nå kl 1520, jeg skal jammen se det pauseinnslaget om igjen.

Og da la du merke til Kirsti Sparboe. Jeg så at til og med han som intervjuet henne reagerte. Hun bare røra og husket jo ikke det hun ble spurt om :-)

Samme for meg altså, det blir bare litt teit når ei såpass gammel dame sitter sånn på TV.

Skrevet

Og da la du merke til Kirsti Sparboe. Jeg så at til og med han som intervjuet henne reagerte. Hun bare røra og husket jo ikke det hun ble spurt om :-)

Samme for meg altså, det blir bare litt teit når ei såpass gammel dame sitter sånn på TV.

Hehe. Ja, ikke skjønte hun spørsmålet, ikke skjønte hun problemet, ikke huska hun navn - prøvde seg vel på tre-fire.

Pinlig for dama, litt artig for noen av oss ...

Gjest Var der!
Skrevet

Hehe. Ja, ikke skjønte hun spørsmålet, ikke skjønte hun problemet, ikke huska hun navn - prøvde seg vel på tre-fire.

Pinlig for dama, litt artig for noen av oss ...

Jeg var der, satt like ved siden av VIP folka, det eneste jeg kan si er at de fikk servert gratis drikke av egene kelnere, de løp om trent ræva av seg for å si det sånn.........

Ivar så jeg ikke innom baren,men mulig han hadde ei lerke på innerlomma:-)

Skrevet

Jeg var der, satt like ved siden av VIP folka, det eneste jeg kan si er at de fikk servert gratis drikke av egene kelnere, de løp om trent ræva av seg for å si det sånn.........

Ivar så jeg ikke innom baren,men mulig han hadde ei lerke på innerlomma:-)

Hehe!

Der ser man - det er nok noen som ikke greier si "nei takk, jeg tror jeg har fått nok" da ja!

Jeg har aldri vært på Grand Prix-fest, men på Spellemanns-nachspiel har jeg vært. Og du verden så mye morsomt det er å observere ... :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...