Gå til innhold

Overgang fra ett ssri til ett annet?


inkink

Anbefalte innlegg

Er det slik at hvis man ikke får virkning fra ett ssri, og må prøve ett annet:

Vil man begynne på nytt bivirkningsmessig og måtte vente like lente før man merker bedring, eller er mye gjort iallfall bivirkningsmesig?. Alle ssri har jo en fellesnevner?

Håper på svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min erfaring er at det nok er samme greiene om igjen. Det som kansje kan være litt til hjelp er at du da har opplevd det før en gang, og bedre klarer å skille imellom hva som er bivirkninger og ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at det nok er samme greiene om igjen. Det som kansje kan være litt til hjelp er at du da har opplevd det før en gang, og bedre klarer å skille imellom hva som er bivirkninger og ikke.

Ok.. takk for svar, så vet jeg det.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gikk bra her

Ok.. takk for svar, så vet jeg det.

mvh

Min erfaring er annerledes. Merket ingen bivirkninger da jeg byttet merke, men jeg hadde hatt effekt av det første.

Den eneste forskjellen var at bivirkningene fra det første merket forsvant (angst, diaré). Nå merker jeg bare litt nattesvette, og det er til å leve med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er annerledes. Merket ingen bivirkninger da jeg byttet merke, men jeg hadde hatt effekt av det første.

Den eneste forskjellen var at bivirkningene fra det første merket forsvant (angst, diaré). Nå merker jeg bare litt nattesvette, og det er til å leve med.

Kan jeg spørre hvilke to det her var snakk om??

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest musola

Eneste måte du kan finne ut hvordan medisinene virker er å prøve dem selv. De fleste her inne har prøvet og feilet seg fram til de fant den rette for dem. Vi reagerer alle ulikt på forskjellige legemidler.

Det blir for lettvint å generalisere her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...