inkink Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Er det slik at hvis man ikke får virkning fra ett ssri, og må prøve ett annet: Vil man begynne på nytt bivirkningsmessig og måtte vente like lente før man merker bedring, eller er mye gjort iallfall bivirkningsmesig?. Alle ssri har jo en fellesnevner? Håper på svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ip99 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Min erfaring er at det nok er samme greiene om igjen. Det som kansje kan være litt til hjelp er at du da har opplevd det før en gang, og bedre klarer å skille imellom hva som er bivirkninger og ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inkink Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Min erfaring er at det nok er samme greiene om igjen. Det som kansje kan være litt til hjelp er at du da har opplevd det før en gang, og bedre klarer å skille imellom hva som er bivirkninger og ikke. Ok.. takk for svar, så vet jeg det. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gikk bra her Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Ok.. takk for svar, så vet jeg det. mvh Min erfaring er annerledes. Merket ingen bivirkninger da jeg byttet merke, men jeg hadde hatt effekt av det første. Den eneste forskjellen var at bivirkningene fra det første merket forsvant (angst, diaré). Nå merker jeg bare litt nattesvette, og det er til å leve med. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inkink Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Min erfaring er annerledes. Merket ingen bivirkninger da jeg byttet merke, men jeg hadde hatt effekt av det første. Den eneste forskjellen var at bivirkningene fra det første merket forsvant (angst, diaré). Nå merker jeg bare litt nattesvette, og det er til å leve med. Kan jeg spørre hvilke to det her var snakk om?? mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gikk bra her Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Byttet fra Zoloft til Efexor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest musola Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Eneste måte du kan finne ut hvordan medisinene virker er å prøve dem selv. De fleste her inne har prøvet og feilet seg fram til de fant den rette for dem. Vi reagerer alle ulikt på forskjellige legemidler. Det blir for lettvint å generalisere her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.