Gå til innhold

Abort, please svar.

Anbefalte innlegg

Gjest tromsø20

Jeg er gravid i 9ende uke, å ser ikke noen annen løsning enn abort nå.

Hjemme situasjonen min er helt forferdelig, er kun 21. og psykisk syk.

Hvor lang tid tar det før du får tatt en abort? Om jeg ringer legen på mandag..

Noen som har noe erfaring med dette? jeg er så evig lei meg.

Ønsker jo barnet, men barnefaren vil ikke ha kontakt med meg.. å det er bare kaos med min familie..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/176379-abort-please-svar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Du kan ta en medisinsk abort fram til utgangen av uke 8 (pilleabort), selvbestemt abort ved kirurgisk inngrep kan skje fram til uke 12 tror jeg (etter det må man søke om å få lov). Du kan be om akuttime hos fastlegen (å vente er uholdbart), eller du kan henvende deg til sykehuset.Henvend deg til gynekologisk poliklinikk (kvinneklinikken). Den gynekologiske undersøkelsen hos fastlegen må du betale for. Det som skjer på sykehuset er gratis. Jeg selv har tatt en medisinsk abort og har ikke angret på dette i ettertid. Jeg vet likevel at mange sliter litt med psyken i ettertid. Tenk deg derfor godt om før du bestemmer deg for å gjennomføre inngrepet. Henvend deg likevel til legen nå, du kan nemlig trekke deg helt fram til aborten faktisk skjer.

Lykke til!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/176379-abort-please-svar/#findComment-1179425
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...