Gå til innhold

Jeg orker ikke mer....


Gjest Arber

Anbefalte innlegg

Gjest Arber

Jeg er ikke depressiv, jeg er ikke suicidal - men jeg er dypt dypt ulykkelig og nå vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Tenkte kanskje jeg kunne høre om noen her kunne hjelpe med noen råd og tanker.

Jeg har jobbet svært hardt med nesten syv års studier - og når jeg er ferdig vil ingen ha meg. Det er vistnok personligheten min det er noe feil med - selve personen meg. Så møtte jeg ei jente som er glad i meg - men så strekker jeg ikke til der heller. I min livssituasjon har man hverken penger eller mulighet til å planlegge. Jeg er ofte svært oppgitt pga. mangel på jobb og penger - og det går selvsagt utover henne.

Nå er jeg på det stadiet at jeg ikke klarer å konsentrere meg om noen ting. Selvsagt kan jeg hive meg på noen piller eller whiskyflaska og få en kunstig følelse av tilfredshet - men det frister også lite.

Det hjalp lite når potensen også forsvant en dag og de siste månedene har sexlivet også vært svært dårlig. Kjæresten blir minst like oppgitt som meg og hun føler seg hjelpesløs og oppgitt.

Jeg vet hva som må til, jeg må rett og slett finne meg en jobb. Problemet er bare å finne enda mer energi til å takle enda flere avslag. Dette tar på - og nå orker jeg snart ikke mer.

Måtte bare få ut noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bugge -jenta

Det som kan virke som en veldig drastisk avgjørelse i livet vårt, kan vise seg å være et nytt steg til et bedre liv. Flytt etter jobben, om du så må flytte over halve landet til en plass du aldri har drømt om. Det er ikke noe "giftermål". Du kan flytte på deg igjen om du ikke skulle trives etter en stund. Ofte vil du få deg en overrraskelse. Jeg har venner som har gjort dette, og de har ikke angret et sekund. Av og til har man ikke så mye å tape, og kan vinne veldig mye.

VH bugge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magna

Det som kan virke som en veldig drastisk avgjørelse i livet vårt, kan vise seg å være et nytt steg til et bedre liv. Flytt etter jobben, om du så må flytte over halve landet til en plass du aldri har drømt om. Det er ikke noe "giftermål". Du kan flytte på deg igjen om du ikke skulle trives etter en stund. Ofte vil du få deg en overrraskelse. Jeg har venner som har gjort dette, og de har ikke angret et sekund. Av og til har man ikke så mye å tape, og kan vinne veldig mye.

VH bugge

Jeg likte forslaget til bugge-jenta. Jeg håper du har valgt utdannelse som du kan flytte til....

Mine barn kan få det som du med de utdannelsene de har valgt, men jeg ville nok anbefalt dem bare å ta en jobb uansett, eller for eks. ta noe språk for å kunne arbeide i et annet land f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...