Gjest Prøven Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Jeg prøver og prøver. Får det liksom ikke helt til. Hvordan kommer jeg meg gjennom de 3 første røykfrie dagene? Jeg sprekker alltid etter 2-3 dager... Hva skal jeg tenke på? Hva skal jeg gjøre? Takknemlig for tips. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Bruker du noen form for hjelpemidler som f.eks. røykeplaster, nikotintyggis osv? Når du kjenner røyksuget, begynn å trimme. Trenger ikke å være det helt store, en liten tur eller noen sit-ups er greit. 0 Siter
Gjest Marres Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Sluttet for et år siden takket være beinhard viljestyrke! Uansett, den dag i dag må jeg likevel si at skal man røyke -må man nødvendigvis være i ¨BESITTELSE av røyk som FØRES opp til munnen i takt med en LIGHTER....altså..for å klare å slutte..IKKE kjøp deg røyk. Er ikke så vanskelig...er bare å IKKE KJØP DEN!IKKE NEVN RØYKEN VED KASSA! Og har du den , så ikke tenn den. Gjør noe annet. Du dør ikke av å rulle på gulvet og hyle og skrike etter røyk, eller av å ha lyst på røyk,eller å være sur. Er svært ubehagelig, men tar absolutt ikke livet av deg.DU har sannsynligvis opplevd verre ting i livet. Så bare LA VÆR Å RØYK!...og vips, så har det gått tre dager! 0 Siter
Gjest Prøven Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Takk for tips. Nå har jeg nettopp sluttet å røyke. Kastet de siste sigarettene i ovnen. Er fast bestemt på å slutte. Dette går bra! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.