Gå til innhold

Spm om toll

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg skal på tur til Danmark, slikt 24-timers cruise, vil jo da handle kvoten min.

Kommer tilbake til Oslo lørdagskveld, lurer på om vi skal reise til Sverige for og så handle litt mat på søndag.

Kan jeg da også kjøpe f.eks kvoten min med tobakk? Eller har jeg ikke lov til det, siden jeg har handlet det på Danmarksturen? Kjører bil, så varene vil jo ligge i bilen.

He he, kanskje teit spm, men er sjelden på tur, så bær over med meg :-)

Skrevet

Tror nok ikke du kan handle dobbel kvote nei. Er begrenset til en gang per reise som varer mer enn 24 timer (sånn sett er det ikke lov å reise over grensa og handle "full kvote" og dra tilbake igjen med en gang, man skal være ute av landet i 24 t eller mer)

Gjest Shira12
Skrevet

Tror nok ikke du kan handle dobbel kvote nei. Er begrenset til en gang per reise som varer mer enn 24 timer (sånn sett er det ikke lov å reise over grensa og handle "full kvote" og dra tilbake igjen med en gang, man skal være ute av landet i 24 t eller mer)

Ok, var det jeg trodde.

Men ville høre allikevel. kan få svar på det meste her på DOL. :-)

Skrevet

Hvorfor ikke bare legge inn kvota fra danskebåten i en oppbevaringsboks på Olso S for eksempel?

Skrevet

Hvorfor ikke bare legge inn kvota fra danskebåten i en oppbevaringsboks på Olso S for eksempel?

Det skulle selvfølgelig være Oslo S, og ikke Olso

Gjest Shira12
Skrevet

Det var ikke så dumt du!

Er det trygt? Tror ikke jeg har vært på Oslo S på over 6 år, he he bonde i by`n ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...