Gå til innhold

Tenk om morgendagen ble akkurat slik jeg vil!


bugge -jenta

Anbefalte innlegg

bugge -jenta

Nå går jeg og legger meg. Med et stort håp om en smertefri dag i forhold til migrene, og at angsten er på et nivå hvor jeg greier å skrive oppgave uten for sterk angst, enten det blir med eller uten sobril.

Det er alt jeg ønsker meg for morgendagen, pluss litt nærkontakt med gutten min. Send noen gode tanker hvis dere orker, (og dere som tror på gud kan sende dem direkte dit :))

Godnattaklem fra bugge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sender deg masse gode tanker. Håper dagen blir som du håper på Bugge jenta!

Sender også tanker til Gud, da jeg tror på han:)

Tenker på deg.

Klemmer og vennlig hilsen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bugge, jeg sender det varme tanker for dagen i dag og for alle andre dager også :)

Du er alltid så full av omtanke og varme overfor oss andre her på psykforumet. Håper du tar like godt vare på deg selv også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bugge -jenta

Takk for oppmuntrende ord. Det var så koselig å starte arbeidet med å lese disse meldingene. Og jeg har fått gjort en del, selv om jeg måtte ty til en sobril.

Nå skal jeg prøve å få gjort litt til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...