bugge -jenta Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Nå går jeg og legger meg. Med et stort håp om en smertefri dag i forhold til migrene, og at angsten er på et nivå hvor jeg greier å skrive oppgave uten for sterk angst, enten det blir med eller uten sobril. Det er alt jeg ønsker meg for morgendagen, pluss litt nærkontakt med gutten min. Send noen gode tanker hvis dere orker, (og dere som tror på gud kan sende dem direkte dit ) Godnattaklem fra bugge. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkerbell Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg skal sende deg mange gode tanker bugge- jenta Ekstra strevsom tid nå om dagen..? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marlenexxx27 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Håper dagen din blir litt som du hadde håpet på. Gode tanker sendes herved! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dory Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Sender deg masse gode tanker. Håper dagen blir som du håper på Bugge jenta! Sender også tanker til Gud, da jeg tror på han:) Tenker på deg. Klemmer og vennlig hilsen, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maire Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hei Bugge, jeg sender det varme tanker for dagen i dag og for alle andre dager også Du er alltid så full av omtanke og varme overfor oss andre her på psykforumet. Håper du tar like godt vare på deg selv også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inkink Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Sender deg mange varme tanker Bugge, både direkte og via aftenbønn! Klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bugge -jenta Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Takk for oppmuntrende ord. Det var så koselig å starte arbeidet med å lese disse meldingene. Og jeg har fått gjort en del, selv om jeg måtte ty til en sobril. Nå skal jeg prøve å få gjort litt til:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.