Gå til innhold

Et lite lys i tunnelen.

Anbefalte innlegg

Endelig et lite lys i tunnelen.Om ca.4-5 uker kommer det en ny firbent bestevenn in i livet mitt:)Så nå har jeg fått noe positivt å se fram til midt i all den vonde elendigheten.Gleder meg veldig til min nye lille venn kommer å får meg ut på tur i stede for at jeg murer meg inne.Kanskje klarer jeg å finne en måte å få livet til å fungere likevel.

Det er en ting jeg ikke helt forstår.Virker på en måte som at jeg lever to liv samtidig som jeg ikke gjør det.Noen ting som f.eks.trening har jeg ingen problemer med å få til,mens andre ting som f.eks.skole ikke fungerer i det heletatt.Føler meg misslykket og har lyst til å skade meg selv stortsett hele tiden.Det virker ikke som om det har så mye å si at det er ting som jeg faktisk klarer å mestre.De tingene jeg ikke får til skygger over de tingene jeg får til.Dette har ført til at jeg skader meg selv eller gjør ting som jeg ikke burde gjøre som f.eks.å drikke meg fra sans og samling.Det siste året har jeg faktisk vært flink å ikke festet så mye,men de siste helgene har det tatt av igjen.Skal se om jeg får tak i behandleren min i morgen så jeg kan si ifra om at livet er i ferd med å skli ut igjen.

Hvorfor klarer jeg ikke å bruke de tingene som jeg får til bra til noe positivt i stede for å ødelegge det med de tingene jeg ikke fikser akkurat nå?

Nei nå gleder jeg meg bare til å få hundevalpen min hjem.Vet av erfaring at alt blir bedre når jeg vet at jeg har en hund som er helt avhenig av meg for at den skal ha det bra.Da klarer jeg å holde meg på matta.Merkelig det der...kanskje det har å gjøre med at jeg vet at hunden er glad i meg uannsett hvor misslykket jeg er...ikke vet jeg.

Dette ble lang og ikke helt som jeg hadde tenkt,men hadde behov for å få tømt hodet mitt for tanker.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/176439-et-lite-lys-i-tunnelen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Kathla.

Først av alt. Ikke tenk på at mail er en tvangstrøye. Vi skriver til hverandre når vi har lyst og overskudd:)

Så bra og hyggelig at du får en hundevalp! Det blir sikkert koselig for dere begge.Du fortjener så å ha det bra - og de tingene du får til er store! Prøv og gled deg over dem. Du er flink syns jeg.

Gode tanker til deg:-)

Kjenner meg igjen i det å gå ut og drikke for å døyve de verste problemene... Familien min gikk gjennom en utrolig dramatisk sak for et par år siden, og det eneste jeg klarte å gjøre var å gå ut og rote meg oppi alt mulig tull, så fikk jeg iallefall noe annet å tenke på...

Er så misunnelig på deg som skal få en hund! Så utrolig koselig det må være å ha en liten skapning som bor hos seg og som elsker deg og trenger deg uansett hva fortiden din måtte være.

Dette var hyggelig å høre! Gratulerer :)

Klem fra Jana

Kjære Kathla.

Først av alt. Ikke tenk på at mail er en tvangstrøye. Vi skriver til hverandre når vi har lyst og overskudd:)

Så bra og hyggelig at du får en hundevalp! Det blir sikkert koselig for dere begge.Du fortjener så å ha det bra - og de tingene du får til er store! Prøv og gled deg over dem. Du er flink syns jeg.

Gode tanker til deg:-)

Takk for svar a81 og Jana 84.Gleder meg kjempe mye til å få valpen hjem til meg.Skal bli fint å ha en som trenger meg og som er avhengig av at jeg tar meg av den:)Og som jeg vet at er glad i meg uannsett hva.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...