Gå til innhold

Til Dorhe og/eller hønemoren

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og.....jeg som er "over 50" da :-)

Tenker ikke så mye over alder her jeg, men er nok som du sier, er nok flest yngre. Det hadde vært koselig å funnet et forum for noe eldre, men jeg vet ikke om noe. Det eneste sted jeg en sjelden gang er innom er Dagbladchatten "over 50", men direkte chat blir jo noe annet og er lei det, gir meg ikke så mye synes jeg.

Vi får snoke litt å se om vi finner noe. Vi "hørs"!

Gjest rundt de 30

Og.....jeg som er "over 50" da :-)

Tenker ikke så mye over alder her jeg, men er nok som du sier, er nok flest yngre. Det hadde vært koselig å funnet et forum for noe eldre, men jeg vet ikke om noe. Det eneste sted jeg en sjelden gang er innom er Dagbladchatten "over 50", men direkte chat blir jo noe annet og er lei det, gir meg ikke så mye synes jeg.

Vi får snoke litt å se om vi finner noe. Vi "hørs"!

Jeg synes det er fint at det også er noen eldre med her! Fint å høre erfaringer.

Jeg synes det er fint at det også er noen eldre med her! Fint å høre erfaringer.

Klart det, vi har jo noe å tilføre hverandre alle sammen mener jeg, uansett alder.

Alder er bare et tall det :-)

Vår erfarenhet kan jo komme godt med, vi får nyte den alderen vi er i, hver alder har sin sjarm. Det viktigste er at vi er friske, sånn passe ihvertfall!

Ja jeg synes også det er fint her! Men på litt sikt merker jeg at jeg befinnner meg delvis på et annet sted. Sånn er det bare.

Men jeg har nok vært tidlig ute med å leke/lete meg fram på nett, så det ikke sååå mange damer å prate med som er "over 40" ...ja, til hønemor hvis du leser, "over 40" kan tolkes langt ;)

Det er masse mannfolk, men oftest går praten en bestemt retning... De er jo også i mindretall på dol, har ikke samme behvo som oss for å diskutere ting & tang

Annonse

Yngre :o)

Jeg er jo litt sløv jeg også men har vært i byen i hele dag og er sååååå sliten.

oj, jeg sender over ei lita skvett (eller miiinst en halvflaske) med den aller aller beste rødvin til deg, så du kan slappe av og komme deg -- kl. er jo over 17 så det må være lov?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...