Gå til innhold

sliten,men har det bra....


Gjest er sliten jeg....

Anbefalte innlegg

Gjest er sliten jeg....

For 7 år siden vart jeg sammen med en tilsynelatende kjekk gutt. Vi flyttet tidlig sammen og jeg vart gravid, men mistet tidlig. Et år senere vart jeg gravid igjen. Det jeg ikke så va at samboeren min etterhvert utviklet et sykt sinn. Han fikk diagnosen manisk deppresiv og slet meg totalt ut. Han vart en hustyrann av verste sort og jeg var den som måtte gjøre alt. Han vart tidlig uføretrygdet og sov som oftest på sofaen hjemme og gikk ofte med selvmordstanker. Det vart en daglig kamp om å overleve psykisk. Da Sønnen vår ble født var det jeg som måtte ta meg av ham. Men når jeg var på jobb var det mannen min som måtte vere "husmor". Flere ganger for dagen måtte jeg ringe hjem for å høre om alt var som det skulle. Jeg måtte ofte forlate jobben for å ta meg av barnet mitt. Jeg var så sliten at jeg fannt meg selv grinende foran kundene mine. Jeg vart ofte sykmeldt og var stadig trøtt og deprimert. Det hele endte med at mannen min vart meldt til barnevernet og jeg fikk beskjed om å forlate ham om jeg ikke ville miste barnet mitt også. Først da innså jeg at dette skulle jeg ha gjort for mange år siden. Lenge etter at jeg og sønnen min flyttet drev han med psykisk terror.

Nå har situasjonen forandret seg. Vi har flyttet sammen med min nye kjæreste og lever et fantastisk liv. Min x har faktisk bedret seg til nesten frisk og er i stand til å ta vare på sønnen annenhver helg.

Jeg har en fantastisk samboer og er nesten aldri sykmeldt fra jobb lenger.

Men likevel...jeg klarer ikke å fungere som jeg gjorde før alt dette skjedde. Jeg er sliten. Har maaange kviser, vondt i hele kroppen, klarer ikke slanke meg selv hvor lite jeg spiser. Jobben er et slit og jeg sovner som oftest når jeg skal legge sønnen min. Jeg føler meg deprimert til tider og klarer ikke ta var på vennskap. I tillegg til alt dette har jeg nå litt gravid, noe jeg faktisk gleder meg over.

Er det mulig at jeg har fått varige men av mitt tidligere liv? Kommer jeg til å komme meg "opp igjen"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...