Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg prøvde å brekke en plast-plate (jeg driver med kampsport, og denne var mulig å brekke) med tommelfinger-siden av en åpen hånd. Det var ganske vondt med en gang, men det ble bare værre utover dagen. Vi holdt på med evaluering av instruktører, noe som medfører mye klapping, og etterhvert kunne jeg over hodet ikke klappe, måtte bruke albuen. De eneste nedkjølings-metodene jeg hadde var kaldt vann og is-gele. Hele området ble blått, og det hovnet opp. Dagen etter var det ikke så mye bedre. Det skjedde på søndag. Nå er det onsdag, og det gjør fremdeles veldig vondt å berøre området rundt tommelfinger-festet, og å bevege tommelen i sirkler. Jeg lurer på om jeg kan ha ødelagt noe brusk rundt knokkel-festet. (Jeg brukte all kraft jeg hadde.)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/17649-knust-brusk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pål Sand, almenlege

Kjære shiela2.

Det kan høres ut som om du har slått på en plastplate som allrede er delt.Energien er i så tilfelle ikke så veldig stor.Det kan allikevel være at du har pådratt deg et brudd el.brist.Jeg synes du skal oppsøke en lege for å få dette vurderet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/17649-knust-brusk/#findComment-80848
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...