Gjest Klussedull Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 "If I were a rich man - dum,dum,dum...." Skikkelig kul låt - damer som synger.... Hvem er dette og hva heter sangen??? Thanx 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Er vel fra 'Fiddler on the roof'. Finnes utallige versjoner av den, hvilken du mener aner ikke jeg. 'If I Was A Rich Man' er tittelen, tror jeg. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Er vel fra 'Fiddler on the roof'. Finnes utallige versjoner av den, hvilken du mener aner ikke jeg. 'If I Was A Rich Man' er tittelen, tror jeg. Gwen Stefani har ei poplåt som bruker en del av teksten fra den låta, men der synger hun "If I were a rich girl". Kanskje det er denne innsender tenker på? 0 Siter
Babette Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Dette høres ut som Tevyes sang fra musicalen Fiddler on the roof. Eller Spelemann på taket, som den het i Det Norsk teaters oppsetning med Lasse Kolstad i hovedrollen.. Men det er neppe originalversjonen du er på jakt etter. 0 Siter
Gjest Klussedull Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Gwen Stefani har ei poplåt som bruker en del av teksten fra den låta, men der synger hun "If I were a rich girl". Kanskje det er denne innsender tenker på? Jaaaa!! Det var det - Gwen & Eve!!!!! Tusen takk!! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Jaaaa!! Det var det - Gwen & Eve!!!!! Tusen takk!! Aha! Men det er altså "girl" de synger. ;o) 0 Siter
Gjest KLussedull Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Aha! Men det er altså "girl" de synger. ;o) Stemmer det Jeg var litt kjapp til å skrive - takker!! 0 Siter
Luna21365380663 Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Tidligere No Doubt vokalist Gwen Stefani 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.