Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg og kona går så smått med planer om å kunne arrangere/planlegge et lite minitreff.

Hjemme hos oss på østkanten i Oslo, eller på egnet utested i Oslo sentrum om det blir stor interesse (mer enn 15 interesserte).

Om det er noen som har interesse av dette, hadde det vært fint å få en liten mailbeskjed om dette.

Gjerne med synspunkter på hva som er et godt egnet treffsted om man har synspunkter på dette, men først og fremst for å gi beskjed om det kunne vært ønskelig med et treff lørdag 18. mars.

Mail til: [email protected]

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/176521-forslag-om-minitreff-18-mars/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det var bare litt komisk da for forrige gang skjedde det samme. Det er da mange år siden, 5 eller noe sånt?

Om det er 5 år siden, var det ihvertfall før den perioden hvor jeg var aktiv mht. treff.

Var vel fra høsten 2001 og frem til senhøsten 2002 hvor det var tildels mange treff jeg var på.

• 2 uker senere...

Blir det noe av dette minitriffet deres? Kommer gjerne jeg, men det blir kanskje litt kjedelig med et treff med dere og meg?

Så ikke svaret her før i dag - men som du skjønte, ble det ikke noe av.

Påfallende lite interesse for treff gitt - kan vel muligens ha sammenheng med påskeferie og sånn.

Og at dagens aktive DOLere kanskje ikke er så opptatt av dette med å treffes...?

ShitDiddelyDo

Påfallende lite interesse for treff gitt - kan vel muligens ha sammenheng med påskeferie og sånn.

Og at dagens aktive DOLere kanskje ikke er så opptatt av dette med å treffes...?

Disse treffene ender som vi vet bare med knuste ølglass, knuste hjerter, nye verdensborgere, spying på diverse kvinnfolk, intriger og mykje annet som kan gi både fyllenerver og barnebidragsutgifter, så enkelte av oss har rett og slett lært. :)

Hadde gjerne kommet på et treff jeg, men det bir litt vel langt fra trøndelagen til Oslo bare sånn for én dag.

Ingen som kan tenke seg å arrangere et treff i trøndelag da? Jeg er ikke så flink med å arrangere, men kommer gjerne som gjest:o)

Disse treffene ender som vi vet bare med knuste ølglass, knuste hjerter, nye verdensborgere, spying på diverse kvinnfolk, intriger og mykje annet som kan gi både fyllenerver og barnebidragsutgifter, så enkelte av oss har rett og slett lært. :)

Barnebidragsutgifter...?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...