Gå til innhold

Forslag om minitreff 18. mars

Anbefalte innlegg

Skrevet

(også postet på meldinger)

Jeg og kona går så smått med planer om å kunne arrangere/planlegge et lite minitreff.

Hjemme hos oss på østkanten i Oslo, eller på egnet utested i Oslo sentrum om det blir stor interesse (mer enn 15 interesserte).

Om det er noen som har interesse av dette, hadde det vært fint å få en liten mailbeskjed om dette.

Gjerne med synspunkter på hva som er et godt egnet treffsted om man har synspunkter på dette, men først og fremst for å gi beskjed om det kunne vært ønskelig med et treff lørdag 18. mars.

Mail til: [email protected]

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

hei, har det vært treff før? Jeg får vel bake kake, jeg, da.....

Skrevet

Ta med vin også, men dropp edikken denne gang - den sølte du vel ut i den andre (dass) tråden...

Skrevet

Ta med vin også, men dropp edikken denne gang - den sølte du vel ut i den andre (dass) tråden...

hehe, ja, be sure!!

Den er til mindre hyggelige anledninger, for å si det slik

:)

Skrevet

hei hawk.., hvem er kona, er hun DOL'er? -sorry, men er distré på mine middelaldrende dager.....

:|

lalala1365380457
Skrevet

så du slipper at det blir misforståelser; 18 mars er fredag, ser du skriver at det er snakk om en lørdag i slutten av tråden..!?

Skrevet

hei hawk.., hvem er kona, er hun DOL'er? -sorry, men er distré på mine middelaldrende dager.....

:|

Kona er DOLer, hun har en del innlegg her fra tidligere med nick Blesha.

Skrevet

Det var en del minitreff tidligere, særskilt med ranglermiljøet involvert.

Var en periode hvor jeg og kona var aktivt med på det (før minsten ble født). Husker godt de treffene - med neuni, Bassisten, Yellow og SDD som relativt fast inventar *s*

Samt undertegnede, og Blesha sånn litt etterhvert.

Skrevet

Det var en del store treff også, i DOLs yngre dager. De største var det vel over 40-45 mennesker til stede. Noen ganger leide vi lokale og hadde fest, andre ganger møttes vi på Peppe's eller andre restauranter, men også grilling ved Bogstadvannet. Etter hvert var det ingen som gadd arrangere lenger (inkl undertegnede, som ellers var med på flere arrangement), av ulike årsaker. Dermed gikk man mer over til minitreff på cafe i Oslo osv., da mest annonsert gjennom rangler-chatten.

Mange av treffrapportene fra "de gode gamle dager" har blitt borte, men her er tre i alle fall:

http://home.online.no/~prognet/forumtreff/oslo/index.html (nederst på sida der)

Gjest tjohooo
Skrevet

Kona er DOLer, hun har en del innlegg her fra tidligere med nick Blesha.

Møttes dere på DOL? :)

Skrevet

Møttes dere på DOL? :)

Jepp, vi hadde lenge kun kontakt via DOL/Ranglere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...