Gå til innhold

Føler meg så ensom med tristheten


Gjest ensom på innsiden

Anbefalte innlegg

Gjest ensom på innsiden

Hei, Ønsker bare å fortelle noen om hvor ensomt det føles å være trist. En fullstendig tomhet. Jeg prøver så godt jeg kan å holde på det jeg har, men denne gangen kjennes det ut som jeg mister taket. Går liksom tom for måter å håndtere tristheten på. Alt føles så hemmelig, kan ikke tenke meg at andre skal se hvordan det kjennes på innsiden. Har ikke lyst til å være den som "skriker etter oppmerksomhet". Har bare lyst til å være alene, siden ingen rundt forstår. Ville bare fortelle dette, så er jeg ikke helt alene om hemmeligheten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Leisei

Hei,vet hvordan du har det. Jeg er veldig deprimert. Har vært det altfor lenge, og har prøvd å snakke med lege. Føler at jeg ikke blir tatt på alvor. Trenger virkelig hjelp til å komme meg ut av tankene. Sliter med selvtilliten og ser liksom ikke noe positivt i fremtiden. Gråter hele tiden, og isolerer meg. Kan ikke være meningen at det skal være sånn. Noen som har råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

travis1365380598

Fint at du tør å dele det med oss. Høres ut som du har det veldig vondt for tiden. Du kan ikke oppsøke noe hjelp, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,vet hvordan du har det. Jeg er veldig deprimert. Har vært det altfor lenge, og har prøvd å snakke med lege. Føler at jeg ikke blir tatt på alvor. Trenger virkelig hjelp til å komme meg ut av tankene. Sliter med selvtilliten og ser liksom ikke noe positivt i fremtiden. Gråter hele tiden, og isolerer meg. Kan ikke være meningen at det skal være sånn. Noen som har råd?

Hei!

Jeg vet akkurat hvordan du har det. Føler at jeg er den eneste i verden som har angst og er deprimert. Alle andre rundt meg er så glade.

Ber til gud om at det skal gå over, men hvorfor skal han hjelpe meg med mitt "Lille" problem når det er folk ute i verden som sulter, lider av alvorlige sykdommer og folk som har mistet sine nærmeste? Depresjonen min er ingenting i forhold, men skulle bare ønske at folk kunne forstå,-skulle ønske det kunne gå over. Om ikke for alltid så hadde det vært godt å kunne glede seg over livet og det jeg har bare en dag eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...