Gå til innhold

Svigermor bare gråter og sutrer.............

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er sjelden heldig å bo så tett på familie, dessverre...

Min manns avdøde bestefar sa noe klokt en gang: "Man skal bo så langt unna familien at man må ta på sin hatt og frakk for å dra på besøk."

:-)

Har selv en mor som er ganske så håpløs å forholde seg til. Det er en times biltur i mellom henne og oss. Ikke en meter for kort, kunne gjerne vært lenger avstand...

Det er sjelden heldig å bo så tett på familie, dessverre...

Min manns avdøde bestefar sa noe klokt en gang: "Man skal bo så langt unna familien at man må ta på sin hatt og frakk for å dra på besøk."

:-)

Har selv en mor som er ganske så håpløs å forholde seg til. Det er en times biltur i mellom henne og oss. Ikke en meter for kort, kunne gjerne vært lenger avstand...

Hadde det vært lenger måtte du overnatta hver gang du dro på besøk. ;) Kan være greit å ha muligheten til å dra hjem igjen når man har lyst.

Hadde det vært lenger måtte du overnatta hver gang du dro på besøk. ;) Kan være greit å ha muligheten til å dra hjem igjen når man har lyst.

Hehe - sant nok. Eller - jeg hadde dratt på dagstur om det var dobbelt så langt også...

Se å løp trappene istedenfor å sitte på rævva jente! Nå begynner jeg å mase på deg også! Du kan ikke ruge på den ungen i evig tid...!

*just kidding*

Hehe - sant nok. Eller - jeg hadde dratt på dagstur om det var dobbelt så langt også...

Se å løp trappene istedenfor å sitte på rævva jente! Nå begynner jeg å mase på deg også! Du kan ikke ruge på den ungen i evig tid...!

*just kidding*

Næh, har gjort sambo glad i dag, det får holde. ;)

Annonse

Nyt den tiden hun er borte.

Det som er så merkelig, er at dei tror at min kone er syk siden hun reagerer så voldsomt på hennes oppførsel, jeg har hatt halve slekten på døra, for å "forklare" hvor "syk" hun er. Hva synes dere om den reaksjonen, jeg synes slekta er feig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...