Gjest Hanne27 Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Er inne på en chatteside. En gutt der kaller meg en babe. Han er engelsk. Er det et kompliment å bli kalt babe eller ikke? 0 Siter
Gjest synes jeg Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Heldiggrisen Babe, sett den? Nei, høres litt slekt ut.. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Komplimenter på en chatteside er vel uansett ikke noe man henger seg opp i:) Men for å svare på spm ditt.."babe" er vel ment som et kompliment (dersom det sies oppriktig og ikke med snev av ironi o.l.) Ofte sier det litt om type gutt som sier det. 0 Siter
Niobe Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Mest sannsynlig så bare forbinder han deg med filmen "Heldiggrisen Babe". 0 Siter
Gjest synes jeg Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Mest sannsynlig så bare forbinder han deg med filmen "Heldiggrisen Babe". Haha, leste du det jeg skrev?? Du er ei hermegås;) 0 Siter
Niobe Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Haha, leste du det jeg skrev?? Du er ei hermegås;) Nei, hva skrev du? Gidder da ikke lese tråden! 0 Siter
Gjest synes jeg Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Nei, hva skrev du? Gidder da ikke lese tråden! Da gidder ikke jeg å skrive det en gang til. Lathans 0 Siter
Gjest Hanne27 Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Mest sannsynlig så bare forbinder han deg med filmen "Heldiggrisen Babe". Lol, kanskje det. 0 Siter
Niobe Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Da gidder ikke jeg å skrive det en gang til. Lathans Beklager at jeg herma da 0 Siter
Gjest Hanne27 Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Komplimenter på en chatteside er vel uansett ikke noe man henger seg opp i:) Men for å svare på spm ditt.."babe" er vel ment som et kompliment (dersom det sies oppriktig og ikke med snev av ironi o.l.) Ofte sier det litt om type gutt som sier det. Jeg gjør det siden jeg liker ham veldig godt. 0 Siter
Gjest synes jeg Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Beklager at jeg herma da Okei, da. Du er tilgitt(under tvil) 0 Siter
Gjest Hanne27 Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Har du aldri hørt ordet babe før? Jo. men jeg lurte allikevel. 0 Siter
Gjest boystomen Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Jeg hadde ikke tatt det som et kompliment. For meg betyr "babe" en jente som er blond utvendig og/eller innvendig. 0 Siter
Gjest Babe'en Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Hvis en jente sier babe om noen så tenker man gjerne litt "dum og deilig". Hvis en gutt sier det så kan det godt tenkes han han syns du er fin(uten å være dum) Jenter og gutter ser forskjellig på det 0 Siter
Gjest Babe(tte) Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Ja! Det er et kompliment. Er man i tvil, bør man alltid ta ting som et kompliment synes jeg. 0 Siter
Gjest ikke grisete, men.... Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Mest sannsynlig så bare forbinder han deg med filmen "Heldiggrisen Babe". Nettopp det ville vært et STORT problem for meg, tror jeg. Å bli sammenlignet med "HeldigGRISEN babe". Uansett hvor godt ment det var! Vil ikke være rosa og glinsende. 0 Siter
Moraki Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Jeg hadde ikke tatt det som et kompliment. For meg betyr "babe" en jente som er blond utvendig og/eller innvendig. Det er kompliment. De som sier annet, er bare sure jenter som aldri får noen komplimenter selv. Yeah baby! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.